بهتزین درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی
درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶
مهم ترین تفاوت مزوتراپی با لیفتینگ
تفاوت مزوتراپی با لیفتینگ
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶

اکستنشن مو در خانه

آموزش اکستنشن مو در خانه

اکستنشن مو در خانه

اکستنشن مو در خانه

              از دید متخصصین مو در آرایشگاه بهتر است برای اکستنشن مو در خانه از نخ محکم و مخصوصی که رنگ آن با رنگ موهای اکستنشن هماهنگ باشد استفاده کنید تا نتیجه کار طبیعی تر به نظر برسد. شما به راحتی در خانه موهای اکستنشن طبیعی را می توان با سشوار، اتوی مو یا دستگاه فر مو حالت داد و همان گونه که از موهای طبیعی تان مراقبت می کنید، از آنها مراقبت کرد. در خانه هر دو نوع موی طبیعی و مصنوعی اکستنشن را می توان و باید با شامپو شست.
به یاد داشته باشید ابزارهای داغ حالت دهنده مو را نباید برای موهای مصنوعی استفاده کرد چون می توانند باعث سوختن مو شوند.یکی از رایج ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها، دوختن موهای اکستنشن به قسمتی از موهای طبیعی مان است. موهای اکستنشنی که برای دوخت مناسب باشند، نوع خاصی هستند که قسمتی ازآن به پود گره خورده؛ یا پود ماشینی دارد که به عنوان شیار شناخته می شود.

اکستنشن مو در خانهReviewed by سه رخ on Sep 16Rating: 3.5اکستنشن مو در خانهتکه های اکستنشن مو را می توان به روش های گوناگون روی موهای طبیعی اضافه کرد. یکی از رایج ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها، دوختن موهای اکستنشن به قسمتی از موهای طبیعی مان که آفریقایی بافته ایم است. موهای اکستنشنی که برای دوخت مناسب باشند، نوع خاصی هستند که قسمتی ازآن به پود گره خورده؛ یا پود ماشینی دارد که به عنوان شیار شناخته می شود.

3 دیدگاه ها

  1. شادی گفت:

    من واقعا نمی دونستم جالب بود

  2. بهاره گفت:

    حتما استفاده میکنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *