آموزش ترمیم ژلیش
ترمیم ژلیش
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶
موس صورت
مارک موس صورت
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶

اکسیدان مناسب برای رنگ ابرو

رنگ ابرو

اکسیدان مناسب برای رنگ ابرو

اکسیدان مناسب برای رنگ ابرو

   معمولا خانم ها زمانی که رنگ موهایشان را تغییر می دهند تمایل دارند که بین رنگ موها و ابروهایشان تعادل و تناسب منطقی برقرار کنند. به همین دلیل به کمک رنگ، ابروهای خود را همچون موهای سر رنگ می کنند. توجه داشته باشید که همان اکسیدانی را که برای رنگ‌ کردن موها استفاده مي کنید برای ابرو یا مژه‌های‌تان هم به کار برید.
   موی ابرو و مژه‌ به نسبت موی سر کمتر وکوتاه‌تر است به همین دلیل بسیار سریع‌تر رنگ خواهند گرفت، به همین دلیل توصیه می شود جهت آسیب دیدن کمتر ابرو و مژه ها از اکسیدان ضعیف‌تری استفاده نمایید. اکسیدن مورد استفاده جهت رنگ کردن مژه ها حداقل 9/1 وحداکثر 3 بوده و برای رنگ ابرو تا 6 درصد هم می‌توانید استفاده نمایید؛ البته توصیه آرایشگران در آرایشگاه این است که برای ابروها نیز همان اکسیدان 3 یا کمتر را استفاده کنید. رنگ مخصوص مژه و ابرو و اکسیدان مخصوص را می توانید در فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

اکسیدان مناسب برای رنگ ابروReviewed by سه رخ on Sep 2Rating: 3.5اکسیدان مناسب برای رنگ ابروابروها و مژه ها موهای کمتری نسبت به موی سر دارند. در این مقاله مناسب ترین اکسیدان جهت رنگ کردن ابروها را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. سروناز گفت:

    مرسی مقاله جالبی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *