ماسک خاک رس
ماسک صورت خاک رس و بلغور جو دوسر
آذر ۲۳, ۱۳۹۶
خدمات آرایشگاه مردانه
ماسک پوست و موی آقایان
آذر ۲۴, ۱۳۹۶

براشینگ موی آقایان

براشینگ مو

براشینگ موی آقایان

براشینگ موی آقایان

   امروزه بیشتر آقایان لاکچری برای جذابیت بیشتر برای براشینگ موهای خود به صورت روزانه به آرایشگاه مردانه مراجعه می کنند. در آرایشگاه مردانه با کمک وسایل حرارتی سشوار  و اتوی مو موها را حالت می دهند و با استفاده از انواع کرم ها و ماسک های مخصوص موها را با فرم مناسب فیکس می کنند. سشوار و فرم‌ دهی هر روزه با آدامس مو یا کرم‌ های مخصوص حداقل روزی 15 هزار تومان هزینه دارد. آدامس مو محصولی است که موجب براق شدن موها می شود و یک نگهدارنده قوی برای مو است که معمولا برای مو‌های انعطاف پذیر از آن استفاده می‌شود و به افرادی که موهایی نرم دارند، کمک می‌کند تا به  راحتی به موهای خود فرم دهند.
   آقایان برای فرم دهی و حالت پذیری موهای خود باید به صورت دوره ای و مرتب به آرایشگاه مراجعه کنند تا با بلند شدن موها حالت و مدل مو از بین نرود. در آرایشگاه نیز ژورنال های روز دنیا به صورت مجله وجود دارد که مشتریان می توانند با اینتخاب مدل موردنظر خود چهره و موهای خود را مشابه به آن آراسته کنند. در واقع مشتریانی که اصرار دارند تا شبیه مدل های ژورنالی شوند باید بیشتر هزینه کنند چون هر چه کار سخت تر باشد هزینه ی بیشتری هم نیاز دارد. 

براشینگ موی آقایانReviewed by سه رخ on Dec 15Rating: 3.0براشینگ موی آقایانامروزه آقایان برای فرم دهی و حالت دادن به موهای خود به صورت روزانه به آرایشگاه مردانه مراجعه می کنند. در این مقاله شما را با فرآیند براشینگ موی آقایان آشنا می کنیم.

امروزه آقایان برای فرم دهی و حالت دادن به موهای خود به صورت روزانه به آرایشگاه مردانه مراجعه می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *