برند خط چشم
بهترین مارک خط چشم
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷
کاربرد مداد چشم خاکستری
مداد چشم خاکستری
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷

انتخاب برس مناسب مو(قسمت۲)

برس مناسب مو

انتخاب برس مناسب مو

انتخاب برس مناسب مو (قسمت2) :

  • اگر موهای ضخیم و درشت دارید، یک برس مو  با موهای نایلون نازک بردارید.

الیاف مصنوعی راحت تر داخل موی ضخیم شما می شود.یک برس با موهای کوچک می تواند در قسمت های متراکم مو بدون ایجاد اختلال در شکل طبیعی آن وارد شود. اگر در فروشگاه  لوازم آرایش یا سالن های زیبایی یا آرایشگاه ها دنبال برس بگردید، اینبرس  ممکن است به عنوان یک برس "میسون پیرسون" برچسب گذاری شود.

  • اگر موهای فر دارید ، برس مو شما باید بدنه منحنی داشته باشد و انعطاف پذیر باشد.

موهای گره خورده، موی فرفری ، یا موی دکلره شده، خرید برس مو را کمی پیچیده تر  میکند ! ممکن است قبل از پیدا کردن یک برس مو که با موهای شما سازگار باشد، نیاز به جستجو و امتحان بیبشتری داشته باشید  . به طور کلی، یک برس ساخته شده با موی های نرم و یک طراحی منحنی که به شما اجازه می دهد تا گره های ضخیم و فرفری مو را برطرف کنید. به عنوان مثال، شما می توانید از یک برس دارای دندان های انعطاف پذیر استفاده کنید.

  • اگر موهای کوتاهی دارید، از یک برس پلاستیکی که برای تمیز کردن موها استفاده کنید.

یک برس پلاستیکی با کیفیت خوب را انتخاب کنید، با موهای نازک و براق. این برس مو مناسب برای خشک کردن موهای کوتاه است به نحوی که موهای روی هوا قرار نگیرند و وز نشوند. فاصله های بین موهای برس اجازه می دهد تا هوای گرم به راحتی به موهای شما برسد و فرایند حالت گرفتن و خشک شدن را سریعتر کنید. این برس مو بهترین برس برای، موهای کوتاه مردان، موهای روی شانه و گردن میباشد.

انتخاب برس مناسب مو(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 22Rating: 3.5انتخاب برس مناسب موالیاف مصنوعی راحت تر داخل موی ضخیم شما می شود.یک برس با موهای کوچک می تواند در قسمت های متراکم مو بدون ایجاد اختلال در شکل طبیعی آن وارد شود.

الیاف مصنوعی راحت تر داخل موی ضخیم شما می شود.یک برس با موهای کوچک می تواند در قسمت های متراکم مو بدون ایجاد اختلال در شکل طبیعی آن وارد شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *