برند آرایشی فلورمار Flormar
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶
درمان مو-ویتامینه مو
روش قدیمی تقویت موهای طبیعی
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

برند آرایشی آون Avon

محصولت آرایشی آون

برند آرایشی آون

برند آرایشی آون Avon

   آون یکی از قدیمی ترین برندهای آرایشی است که ساخت کشور امریکا می باشد. اولین محصول این برند عطر بود که بعدها محصولات زیبایی و محصولات تزئینی منازل نیز به آن اضافه شد. محصولات آون روش فروشی منحصر به فرد دارد که در دهه های 50 و 60 این برند را به موفق ترین برند آرایشی تبدیل کرد. فروش محصولات این شرکت به صورت مستقیم انجام می شد. به این صورت که محصولات این شرکت از طریق کاتالوگ ها و کیوسک ها و در سالن مجلل ترامپ تاور نیویورک به صورت اینترنتی به فروش می رسید. 
   اگرچه این شرکت در بازار فروش محصولات آرایشی مقام دوم را بخود اختصاص داده است، اما ویژگی های این محصول همچنان باعث شده تا در بین مردم و فعالان صنعت آرایشی محبوبیت و شهرت خود را حفظ نماید. محصولات آرایشی آون طبق نظرسنجی های انجام شده در دنیا یکی از بهترین نوع محصولات آرایشی است که تقریبا در بیشتر از 140 کشور جهان فروش بسیار سریعی را دارد. این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی شهرت خود را بیشتر از طریق استراتژی فروش خود از سبک فروش خانه به خانه بدست آورده است.

برند آرایشی آون AvonReviewed by سه رخ on Jan 30Rating: 3.0برند آرایشی آون Avonبرند آرایشی آون یکی از قدیمی ترین برندهای آرایشی است که به دلیل استراتژی منحصر به فرد فروش خود توانست از محبوبیت بالایی برخوردار گردد. در این مقاله شما را با این برند آشنا می کنیم.

برند آرایشی آون یکی از قدیمی ترین برندهای آرایشی است که به دلیل استراتژی منحصر به فرد فروش خود توانست از محبوبیت بالایی برخوردار گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *