رنگ مو
نکات رنگ مو
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷
نکات ایمنی کاشت ناخن در آرایشگاه
نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

برند آرایشی اسنس

معرفی برند آرایشی اسنس

برند آرایشی اسنس

برند آرایشی اسنس

   اسنس برند آلمانی و اقتصادی لوازم آرایش (Essence Cosmetics) است که محصولات جدید و پرفروشی نیز در بازار ارائه می دهد. برند لوازم آرایش اسنس توسط زنی به نام کریستینا (Christina) در سال 2001 پایه گذاری شد، او به دنبال لوازم آرایشی بود که علاوه بر داشتن کیفیت عالی، قیمت مناسب و اقتصادی نیز باشد. سال 2002 این برند در آلمان در بازار ارائه شد و در سال 2007 به برند لوازم آرایشی شماره یک آلمان تبدیل گردید و به مرور در 50 کشور دیگر نیز شروع به فروش کرد. در سال 2008 برای اولین بار در شهر نیویورک به داروخانه ها و مغازه ها ارائه شد و در سال 2009 به موفقیت چشمگیری دست یافت. در سال 2010 یک میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی داشته و یکی از جوایز بهترین لوازم آرایشی توسط مجله Allure را ازان خود کرد. 
   زیبایی به معنی اینه که چه کسی هستین، می خواهید چه کسی باشید و در این میان چقدر از آن لذت می برید. زیبایی در تمام ابعاد و شکل ها ظهور کرده و نیازی نیست که خیلی سخت بگیرید. یکی از نقاط قوت این برند لوازم آرایشی این است که اصلا روی موجودات زنده تست نشده و Cruelty Free است. برند آرایشی اسنس شامل انواع کرم پودرها، کانسیلرها، هایلایترها، انواع رژگونه، انواع پالت سایه چشم، انواع مداد و خط چشم، انواع ریمل چشم، انواع رژلب و انواع لاک ناخن است. بسیار ی از آرایشگران در آرایشگاه خود از محصولات اسنس برای زیبایی و آرایش عروس استفاده می کنند. 

برند آرایشی اسنسReviewed by سه رخ on Aug 1Rating: 2.5برند آرایشی اسنساسنس یکی از مشهورترین برندهای محصولات آرایشی است که ساخت کشور آسمان است و در بین آرایشگران و فعالان صنعت آرایشی بسیار پرطرفدار است. در این مقاله برند آرایشی اسنس را به شما معرفی می کنیم.

اسنس یکی از مشهورترین برندهای محصولات آرایشی است که ساخت کشور آسمان است و در بین آرایشگران و فعالان صنعت آرایشی بسیار پرطرفدار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *