نحوه مراقبت از پوست
آموزش مراقبت پوست
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶
محصولت آرایشی آون
برند آرایشی آون Avon
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

برند آرایشی فلورمار Flormar

برند آرایشی فلورمار

برند آرایشی فلورمار Flormar

   برند فلورمار یکی از برندهای معروف آرایشی است که در سال 1970 در شهر میلات ایتالیا تأسیس شد. تولید محصولات این برند در ترکیه و در سال 1970 آغاز شد و بیش از چهل سال قدمت دارد. اولین محصول موفق شرکت فلرمار، لاک بود که پس از آن شرکت شروع به تولید رژگونه، سایه چشم، ریمل، رژلب و سایر محصولات آرایشی نمود. این برند آرایشی معروف امروزه در بیش از 80 کشور دنیا در چهار قاره به فروش می رسد. فلورمار دارای بیش از 200 فروشگاه بین المللی تک برندی است که فقط محصولات فلورمار در آن ها عرضه می گردد. 
   محصولات فلورمار گیاهی بوده و حاوی روغن زیتون، روغن سبزیجات، روغن نارگیل و بادام است. تکنولوژی های استفاده شده در محصولات فلورمار به گونه ای است که هیچ گونه مشکلاتی را برای پوست ایجاد نکرده و عیوب صورت را به صورت کامل پوشش می دهند. محصولات آرایشی فلورمار شامل لوازم آرایش، عطرها، محصولات مراقبت شخصی و لوازم جانبی است.

   محصولات آرایشی فلورمار نیز شامل: محصولات آرایش صورت، آرایش چشم، آرایش لب و آرایش ناخن است و در زیر مجموعه عطرها نیز عطرها و دئودورانت های زنانه و مردانه وجود دارد. محصولات مراقبت شخصی شامل: پاک کننده های آرایش چشم، انواع دستمال های مرطوب کننده و ژل های پاک کننده صورت است.
   امروزه بسیاری از محصولات آرایشی فلورمار در فروشگاه ها و سالن های زیبایی و آرایشگاه های معتبر وجود دارد که به کم آن خدمات زیبایی و آرایشی عرضه می شود. محصولات فلورمار در کنار کیفیت عالی و گیاهی بودن دارای قیمتی مناسب می باشند. 

برند آرایشی فلورمار FlormarReviewed by سه رخ on Jan 30Rating: 3.0برند آرایشی فلورمار Flormarبرند آرایشی فلورمار دارای انواع محصولات آرایشی، عطرها و محصولات مراقبت شخصی و لوازم جانبی است که بین خانم ها بسیار پرطرفدار بوده و کیفیت بالایی دارد. در این مقاله این برند را به شما معرفی می کنیم.

برند آرایشی فلورمار دارای انواع محصولات آرایشی، عطرها و محصولات مراقبت شخصی و لوازم جانبی است که بین خانم ها بسیار پرطرفدار بوده و کیفیت بالایی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *