آموزش نگهداری از موی بلند
روش نگهداری از موهای بلند
بهمن ۱, ۱۳۹۶
گره باز کن مو-محصولات ضد گره مو
درمان گره مو با سرکه
بهمن ۱, ۱۳۹۶

برند آرایشی کلینیک CLINIQUE

محصولات کلینیک

برند آرایشی کلینیک CLINIQUE

برند آرایشی کلینیک CLINIQUE

   لوازم آرایشی برند کلینیک یکی از برندهای آرایشی معروف دنیا است که می توان آن را نخستین برند در زمینه لوازم آرایشی نامید. برتری محصولات کلینیک نسبت به سایر برندهای آرایشی در این است که از نظر آلرژی زایی کاملاً تست شده می باشند. به گونه ای که بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی محصولات این برند را به بیماران خود پیشنهاد می دهند. محصولات کلینیک در کشورهای مختلف مشابه هم نیستند زیرا با توجه به تنوع آب و هوایی و پوست های متفاوت افراد در کشورهای مختلف این محصول با فرمول های خاص تولید می گردد.
   کلینیک، خط لوازم آرایشی شرکت استی لودر است که در سال ۱۹۶۸ توسط ایولین لودر در خیابان پنجم نیویورک امریکا تاسیس شد. این برند یکی از مشهورترین برندهای کمپانی آرایشی بهداشتی استی لودر و یکی از ۲۷ کمپانی های خانم استی لودر است که محصولات مراقبت از مو محصولات آرایشی و عطریات را روانه بازار می کند. محصولات برند کلینیک معمولاً در فروشگاه های زنجیره ای که متعلق به این برند هستند و توسط کمپانی استه لودر ارائه می شود، وجود دارد. 

   برند کلینیک اولین عطر کلینیک را با نام Aromatics Elixir در سال ۱۹۷۱ برای خانم ها رونمایی کرد و با فروش بالای خود محبوبیت خاصی را بین مردم به دست آورد و توانست در ۱۹۹۷ درست در سالی که کلینیک هپی زنانه و مردانه را معرفی کرد، به پرفروش ترین برند عطری دنیا تبدیل گردد. برند کلینیک در بازه زمانی ۱۹۷۱ تا ۲۰۱۳ دارای ۲۴ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود بود. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند کلینیک برای طراحی عطر و ادکلن می باشد.

برند آرایشی کلینیک CLINIQUEReviewed by سه رخ on Jan 21Rating: 3.0برند آرایشی کلینیک CLINIQUEبرند آرایشی کلینیک CLINIQUE یکی از برندهای پرطرفدار در صنعت آرایش است که شامل محصولات مراقبت پوست و آرایشی می باشد. در این مقاله این برند را به شما معرفی می کنیم.

برند آرایشی کلینیک CLINIQUE یکی از برندهای پرطرفدار در صنعت آرایش است که شامل محصولات مراقبت پوست و آرایشی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *