برندهای برتر لوازم آرایشی
ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷
محصولات آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی ساخت ایران
خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

برند لوازم آرایشی ایرانی

لوازم آرایشی ایرانی

برند لوازم آرایشی ایرانی

برند لوازم آرایشی ایرانی

   در ایران انواع لوازم آرایشی به صورت ارجینال و تقلبی و فیک وجود دارد. البته بسیاری از لوازم آرایشی نیز در ایران تولید می شوند که تحت لیسانس و نظارت برندهای اصلی و قوی در زمینه آرایشی هستند. در کنار این محصولات، لوازم آرایش اصیل ایرانی وجود دارد که در کشور ایران و تحت نظارت نیروهای متخصص ایرانی تولید و به بازار عرضه می شوند. برندهای معتبری همچون مدلین: ضد چروک، آیروکس: شامپو بچه، ثمین: کرم های اوره و کرم بدن و کرم وازلین، صابون های مدیپن، سریتا:سرم مو، تقویت ابرو و شامپوی موی چرب و هم چنین جوانه گندم، آردن: کرم ویتامین سی، دکتر ژیلا: ضدآفتاب، سینره: شستشوی پوست چرب.
   بسیاری از این برندها دارای انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که برای انواع سن و سال و جنسیت قابل استفاده است. شهرت بسیاری از این محصولات به قدری است که در تمام دنیا این برندها شناخته شده اند. بسیاری از آرایشگران با تجربه در آرایشگاه زنانه و آرایشگاه مردانه به مشتریان خود استفاده از محصولات آرایشی ایرانی را پیشنهاد می دهند. زیرا این محصولات سازگار با مو و پوست ایرانیان تولید می شود و متناسب با آب و هوای کشور ایران تهیه و تولید می شوند. 

 

برند لوازم آرایشی ایرانیReviewed by آرایشگاه on Jun 18Rating: 3.0برند لوازم آرایشی ایرانیدر کشور ایران بسیاری از آرایشگران محصولات آرایشی با برند ایرانی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند زیرا سازگاری مناسبی با پوست و موی آن ها دارد. در ابن مقاله برند لوازم آرایشی ایرانی را به شما معرفی می کنیم.

در کشور ایران بسیاری از آرایشگران محصولات آرایشی با برند ایرانی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند زیرا سازگاری مناسبی با پوست و موی آن ها دارد.

1 دیدگاه

  1. سمیه نامی گفت:

    با این وضع دلار باید به سمت خرید لوازم آرایش ایرانی بریم دیگه کم کم….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *