شامپوی خشک خانگی
آموزش تهیه شامپو خشک خانگی
خرداد ۸, ۱۳۹۷
رژلب تیره
چگونه رژلب تیره بزنیم؟
خرداد ۸, ۱۳۹۷

روش های برنزه شدن بدون آفتاب

روش های گیاهی برنزه کردن پوست

روش های برنزه شدن بدون آفتاب

روش های برنزه شدن بدون آفتاب

   تقریبا چند سال پیش پوست سفید برفی طرفدار زیادی داشت. اما چند سالی است که پوست های برنزه و تیره طرفدار زیادی دارد و بیشتر خانم ها و آقایان تمایل دارند پوست خود را چند درجه ای تیره کنند. برای برنزه کردن پوست روش های زیادی وجود دارد، روش هایی همچون: زیر آفتاب خوابیدن و استفاده از کرم ها و لوسیون های مخصوص برنزه کردن پوست، استفاده از دستگاه سولاریوم، استفاده از رنگ های برنزه برای بدن به صورت موقت و غیره ... . این روش ها به راحتی پوست شما را چند درجه تیره می کنند و موجب برنزه شدن پوست می شوند. اما هر کدام از این روش ها علاوه بر رنگ دادن به پوست شما عوارض گاهاً جبران ناپذیری برای پوست ایجاد می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب روش های ساده برای برنزه شدن پوست بدون استفاده از آفتاب و سایر روش ها را به شما اموزش دهیم تا پوست شما در کنار تغییر رنگ دچار مشکلات و حساسیت های خاص نگردد. این روش ها کاملاً گیاهی می باشند و هیچگونه هوارضی برای پوست ندارند.
- شکلات:
   برای داشتن پوست برنزه و براق می توانید از شکلات استفاده نمایید، شکلات را با کرم مورد علاقه خود مخلوط کرده و روی پوست خود به خوبی ماساژ داده و اجازه دهید به مدت نیم ساعت روی پوست بماند سپس آن را از روی پوست بشویید. این کار را سه بار در هفته انجام دهید تا به رنگ دلخواه خود برسید.
- قهوه:
   برای برنزه شدن پوست می توانید قهوه و روغن زیتون را باهم مخلوط کرده و روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت یک ربع روی پوست بماند. با این روش بدون عوارض و در خانه می توان پوست را برنزه کنید. به علاوه روغن زیتون هنگام ماساژ بر روی پوست موجب افزایش گردش خون شده و درد های مفصلی را درمان می کند. قهوه نیز موجب ایجاد حالت آرامش در فرد خواهد شد. 
- پودر کاکائو: 
   پودر کاکائو نیز یکی از گزینه های طبیعی برای برنزه کردن پوست می باشد که باید آن را با لوسیون مخلوط کرده و روی پوست ماساژ دهید و بعد از مدت زمان 20 دقیقه با آب ولرم آن را از روی پوست بشویید.
- چای:
   یکی از بی خطرترین روش های برنزه کردن پوست چای است  که سریع و راحت پوست را برنزه خواهد کرد. چای و روغن کنجد را باهم مخلوط کرده و روی پوست خود ماساژدهید.

روش های برنزه شدن بدون آفتابReviewed by آرایشگاه on May 29Rating: 3.0روش های برنزه شدن بدون آفتاب برای برنزه کردن پوست روش های مختلفی وجود دارد که در بین این روش ها ما استفاده از روش های گیاهی را توصیه می کنیم که هیچگونه عوارضی برای پوست ندارند. در این مقاله این روش ها را به شما آموز ش می دهیم.

برای برنزه کردن پوست روش های مختلفی وجود دارد که در بین این روش ها ما استفاده از روش های گیاهی را توصیه می کنیم که هیچگونه عوارضی برای پوست ندارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *