بهترین خواص روغن بادام
خواص روغن بادام
دی ۹, ۱۳۹۶
ماسک موز
ماسک آبرسان مو با موز
دی ۱۰, ۱۳۹۶

بهترین آرایشگاه متل قو

آرایشگاه متل قو

بهترین آرایشگاه متل قو

بهترین آرایشگاه متل قو

   متل قو یا سلمانشهر، شهری است که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و خصوصا در روز‌های تعطیل افراد بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. شهر مازندران استانی توریستی می باشد و شهر‌های مختلف آن از جنبه‌ های متفاوت مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. یکی از این شهر‌ها، سلمانشهر است که به دلیل وجود یک متل به نام قو، متل قو نامیده شده است. جمعیت این شهر بسیار کم بوده و به ۱۴ هزار نفر هم نمی‌رسد.متل قو یکی از شهرهای بسیار زیبا و توریستی شمال کشور می باشد که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر و توریست داخلی و خارجی می باشد. مجاورت این شهر با دريای خزر و داشتن ساحل ماسه‌ ای مناسب در نواحی شمالی شهر، ارتفاعات ییلاقی و جنگلی زيبا در دامنه‌ی کوه البرز در نواحی جنوبی شهر، فاصله‌ای اندک بين ساحل دريا و دامنه‌ی كوه و نزدیکی غاری زیبا و استثنایی بنام غار دانيال، جذابيت اين منطقه را دو چندان کرده‌ است. به دلیل قرار گرفتن این شهر در نزدیکی آب‌ های زیبا و نا‌محدود خزر که با وجود ماسه‌ های نرم ساحلی، در کنار پوشش گیاهی واقعا دیدنی و زیبا، به مکانی گردشگری و بسیار مورد علاقه‌ی گردشگران تبدیل شده است.
  بسیاری از فعالان کسب و کار برای رونق کسب و کار خود در این شهر نیز شعباتی را از حرفه خود افتتاح کرده اند تا بتوانند از موقعیت این شهر برای درامد زایی و رونق اقتصادی نیز بهره گیرند. یکی از حرفه هایی که در این منطقه بسیار پر رونق است حرفه آرایشگری و عکاسی است. بسیاری از عروس خانم های شمالی و حتی شهر تهران برای تهیه کلیپ های عروسی خود و عکس های دوران ازدواج به این شهر سفر کرده و از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی این شهر استفاده می کنند.
آرایشگران حرفه ای با بهره گیری از آخرین متد آرایشی بهترین خدمات را در مجهز ترین سالن های زیبایی به مشتریان خود ارائه می دهند. این سالن ها با فضایی کاملاً شیک و مجهز و کاملاً بهداشتی آماده ارائه هر گونه خدمات آرایشی و بهداشتی به خانم ها و آقایان عزیز است. 
  در شهر متل قو آرایشگاه ها، سالن های و مراکز زیبایی وجود دارد که با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات آرایشگاهی و مجرب ترین کادر آرایشی آماده ارائه انواع خدمات آرایشی و زیبایی اعم از : خدمات زیبایی مو شامل : شینیون، کراتینه مو، ویتامینه مو، براشینگ مو، ریباندینگ مو،انواع رنگ و مش، انواع هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ مو، اکستنشن مو، انواع بافت مو، پیتاژ مو، انواع مدل کوپ مو، خدمات آرایش صورت از قبیل : اکستنشن مژه، انواع آرایش چشم، میکرونیدلینگ، میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، وکس صورت، خدمات ناخن شامل: مانیکور، پدیکور، انواع طراحی ناخن، ژل و ژلیش، پارافین تراپی، انواع کاشت ناخن و اپیلاسیون و ...  می باشند. در این سالن ها بهترین و مقرون به صرفه ترین پکیج های آرایش عروس به عروس خانم ها پیشنهاد می شود.
   سایت سه رخ آرایشگران حرفه ای و با تجربه شهر زیبای متل قو را گرد هم آورده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی با این آرایشگاه ها و آرایشگران در تماس باشید. از آنجا که سه رخ بزرگترین بانک اطلاعاتی آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است از این رو می تواند مرجع و منبعی مطمئن برای یافتن آرایشگاه مد نظر شما باشد. شما می توانید با مراجعه به قسمت انتخاب شهر لیست آرایشگاه های شهر متل قو را مشاهده کرده و با آن ها در تماس باشید.

بهترین آرایشگاه متل قوReviewed by سه رخ on Dec 31Rating: 3.0بهترین آرایشگاه متل قودر شهر متل قو بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی وجود دارد که می توانید به مراجعه به سایت سه رخ با آن ها در ارتباط باشید. در این مقاله شما را با بهترین آرایشگاه های متل قو آشنا می کنیم.

در شهر متل قو بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی وجود دارد که می توانید به مراجعه به سایت سه رخ با آن ها در ارتباط باشید.

1 دیدگاه

  1. عسل قادري گفت:

    سلام من عروسی دوستم دعوت هستم بعنوان مسافر میخوام برم متل قو. بهترین آرایشگاه متل قو کجاست ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *