محصولات آرایشی کیکو میلانو
برند آرایشی کیکو میلانو
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷
طراحی ناخن تابستان
زیباترین ترکیب رنگهای مانیکور پدیکور برای تابستان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷

بهترین آرایش پاک کن ها

آرایش پاک کن

بهترین آرایش پاک کن ها

بهترین آرایش پاک کن ها

   اگر پاک کردن ریمل ضد آب و رژ لبی که ماندگاری خیلی زیادی دارد برایتان سخت است و با هر روشی که استفاده می کنید مژه ها می ریزد، بهتر است که علاوه بر تقویت داخلی (خوردن میوه، پروتئین و ویتامین) از آرایش پاک کن نیز استفاده نمایید. برای پاک کردن آرایش صورت و مخمصوصا چشم ها باید دقت کنید از میکاپ ریمورهایی استفاده نمایید که معروف و حرفه ای باشند و از نظر متخصصان چشم دارای تاییدیه باشند تا به چشم ها آسیبی نرسانند. در برخی از شبکه های اجتماعی و پیج های غیر حرفه ای دیده شده که اگر می خواهید به مهمانی بروید از شب قبل ریمل بزنید و بخوابید تا روز بعد مژه های پرپشت و بلندی داشته باشید!!! این حرف از پایه نادرست بوده و موجب آسیب رساندن و به چشم ها و مژه ها خواهد شد. در این مطلب سعی داریم بهترین پاک کننده های آرایشی را به شما معرفی کنیم:
- آرایش پاک کن بادی شاپ
The Body Shop Camomile Gentle Eye Makeup Remover
   این کلینزر بدون چربی به ملایمت و در چند ثانیه تمام آرایش را از پلک و مژه ها پاک کرده و بسیار سبک و بدون رنگ است. فرمولاسیون این پاک کننده مانند آب بوده و برای تمام پوست ها و چشم هایی که حساس نیستند بسیار مناسب می باشد.
- آرایش پاک کن کلارینس
Clarins Instant Eye Makeup Remover
   این پاک کننده صورت کاملاً حرفه ای است و برای پاک کردن آرایش های سنگین و غلیظ و ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد. این آرایش پاک کن دارای دوفاز است و به سرعت تمام آرایش چشم و صورت را پاک کرده و نکته  جالب این است که نیاز به مالش نیز ندارد. تنها مشکل این پاک کننده این است که جدیدا دارای رایحه ی خیلی ملایمی شده است.
- آرایش پاک کن نیوآ
Nivea Double Effects Eye Makeup Remover
   فرمولاسیون دو فازی پاک کننده صورت نیوا برای تمام آرایش های ضد آب سنگین مناسب بوده و برای چشم و پوست های حساس هم هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. این پاک کننده بدون رایحه بوده و حالت نهایی اندکی چرب را بر روی چشم و مژه ها ایجاد می کند. 
- آرایش پاک کن لانکوم
Lancome Bi Facial Eye Makeup Remover
   فرمولاسیون این پاک کننده برای پوست ها و چشم های حساس بسیار مناسب است و حتی کسانی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند هم می تواند از این محصول استفاده نمایند. آرایش پاک کن لانکوم با ملایمت تمام هر نوع آرایش حتی ریمل ضدآب را نیز به خوبی پاک کرده و بدون روغن است. 
- آرایش پاک کن مک
MAC Gently Off Eye & Lip Makeup Remover
   این محلول آرایش پاک کن دوفازی، ریمل ها و رژ لب های واترپروف و خیلی سخت را نیز به راحتی پاک کرده و برای تمام پوست ها مناسب است. عصاره ی خیار موجود در آن به لطافت پوست کمک می کند و گلاب نیز پوست را تازه می سازد. به علاوه این محصول نیاز به آبکشی صورت ندارد!
- آرایش پاک کن کلینیک
Clinique Take The Day Off Eye Makeup Remover
   میکاپ ریموری عالی برای پاک کردن مواد آرایشی ضدآب و سنگین که به سرعت عمل خواهد کرد. 
- آرایش پاک کن گارنیه
Garnier Skin Active Micellar Cleansing Water
   یکی از محلول های خلاقانه و جدید گارنیه که به سرعت میکاپ را پاک و صورت را تر و تازه و شاداب می کند. به علاوه این محصول از نظر اقتصادی هم کاملا به صرفه است. فرمولاسیون این محصول بر پایه آب بوده و در صورت استفاده صورت را مرطوب و بدون آرایش می کند. 
- آرایش پاک کن آون
Avon Moisture Effective Eye Makeup Remover Lotion
   این لوسیون مرطوب کننده از آون با چند قطره تمام آرایش را چشم ها را پاک کرده و به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی که دارد، در چند ثانیه پوست را شاداب و تازه می سازد. 

بهترین آرایش پاک کن هاReviewed by سه رخ on Jun 10Rating: 2.0بهترین آرایش پاک کن هابهترین آرایش پاک کن برای صورت و چشم آرایش پاک کنی است که هیچگونه حساسیتی برای چشم ها ایجاد نکند و به خوبی آرایش را از سطح پوشت پاک کند. در این مقاله بهترین آرایش پاک کن ها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین آرایش پاک کن برای صورت و چشم آرایش پاک کنی است که هیچگونه حساسیتی برای چشم ها ایجاد نکند و به خوبی آرایش را از سطح پوشت پاک کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *