آرایش صورت
کرم زیر ساز آرایش
آبان ۹, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی لورآل
کرم پودر لورآل
آبان ۹, ۱۳۹۶

بهترین تونر پوست خشک و حساس

تونر پوست خشک

بهترین تونر پوست خشک و حساس

بهترین تونر پوست خشک و حساس

1 - آب درمو میسلار سنسی اکسپرت پایو
   این محصول یک پاک کننده بسیار عالی با ساختار میسِلی می باشد که برای رفع آلودگی و آرایش صورت و چشم و انواع پوست حساس و نازک مناسب است . آب درمومیسلار پایو، موجب ایجاد طراوت و رطوبت در سطح پوست شده و حالت طبیعی صورت را حفظ می کند. این تونر فاقد هرگونه اسانس مصنوعی، الکل و مواد صابونی و پارابن بوده و حاوی AHA است .
2 - تونر مرطوب کننده پوست خشک مورد Murad
   این تونر استثنائی موجب تنظیم PH پوست شده و همچنین موجب آماده سازی پوست جهت درمان می شود. تنظیم رطوبت و سم زدایی از سطح پوست یکی از ویژگی های تونر مرطوب کننده مورد است. این تونر برای انواع پوست های خشک و هیدراته بسیار مناسب است.
3 - تونیک روزانه کامفورت زون
   این تونیک که به نام تونر اوری دی every day کامفورت زون نیز معروف است برای انواع پوست قابل استفاده بوده و لوسیونی نرم، سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مرطوب کننده است. این تونیک حس تازگی و درخشندگی فوق العاده ای به پوست بخشیده و آن را در مقابل هر گونه عوامل اکسیداتیو محافظت خواهد کرد. همچنین این محصول برای مراقبت روزانه با خاصیت آنتی اکسیدان و تغذیه کننده و اکسیژن رسانی قوی می باشد.
4 - تونیک اسکین رزونانس کامفورت زون
   این تونیک ملایم فاقد الکل دارای خاصیت التیام بخشی، آب رسانی و محافظت کننده پوست است و برای پوست های حساس بسیار مناسب می باشد. تونر اسکین رزونانس کامفورت زون به تقویت و بازسازی پوست های حساس و آسیب دیده کمک کرده و ضد قرمزی و تسکین بخش است.
5 - لوسیون تونیک پوست خشک و حساس ساسکین
این لوسیون یک پاک کننده مؤثر آلودگی و آرایش بوده ، و با تنظیم رطوبت پوست موجب نرمی  ، لطافت و آرامش پوست های خشک و حساس می شود. تونر ساسکین ، مکمل مناسبی برای شیر پاک کن تسکین دهنده می باشد. سفت کنندگی، روشن کنندگی، نرم کنندگی، آرام بخشی، ضد حساسیت بودن، مرطوب کننده و پاک کننده باقیمانده مواد آرایشی و آلودگی ها از خواص این محصول است. وجود عصاره آرنیکای کوهی در این محصول، آن را به یک احیای کننده و ضد حساسیت عالی تبدیل کرده است . وجود عصاره بابونه و گل سرخ، موجب نرمی، لطافت و درخشش فوق العاده در پوست خشک و حساس می شود.

بهترین تونر پوست خشک و حساسReviewed by سه رخ on Oct 31Rating: 3.0بهترین تونر پوست خشک و حساستونر مناسب برای پوست های خشک و حساس باید فاقد مواد الکی بوده تا پوتس خشک تر و آسب پذیرتر نشود. در این مقاله انواع مختلف تونر پوست خشک را به ما معرفی می کنیم.

تونر مناسب برای پوست های خشک و حساس باید فاقد مواد الکی بوده تا پوتس خشک تر و آسب پذیرتر نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *