خط لب مکمل رژلب
خط لب
مهر ۱۸, ۱۳۹۶
آموزش روشن کردن زیر بغل
رفع تیرگی زیر بغل
مهر ۱۸, ۱۳۹۶

بهترین تونر پوست چرب

تونر پوست چرب

بهترین تونر پوست چرب

بهترین تونر پوست چرب

1 - لوسیون تونر کلینانس مت اون
   این محصول اخیرا جایگزین محصول قدیمی تر لوسیون تنظیم کننده چربی و ضد براقی کلینانس اون شده  و در مدت زمان کم کارآیی خود را نسبت به هم رده های سابق خود به اثبات رسانیده اس. تونر کلینانس مت اون یک تونر مات کننده و جمع کننده منافذ باز پوست است که چربی بیش از حد پوست را با داشتن پودر جاذب چربی سیلیکا کنترل کرده و ضدالتهاب و کنترل کننده چربی با اثر سینرژیسم زینک گلوکونات (آنتی لیپاز و ضد التهاب) و Cucurbita pepo (مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز) است. این تونر استثنائی، به عنوان پایه آرایش بسیار مناسب بوده و به دلیل خاصیت آنتی باکتریال با داشتن CTAB و الکل بعنوان مکمل درمان انواع آکنه مناسب است. 
2 - تونیک پاک کننده اکتیو پیورنس کامفورت زون
این تونر فوق العاده ، مکمل پاک سازی و متعادل کننده پوست های چرب می باشد و فاقد الکل، مات کننده و جمع کننده منافذ باز پوست است و برای مراقبت روزانه و درمان پوستهای دارای آکنه  استفاده می گردد. این محصول حاوی آنتی باکتریال قوی گیاهی، مواد برگرفته از موم زنبور عسل با خواص آنتی باکتریال و ترمیم کننده جای جوش، رس سبز و سفید جاذب چربی اضافی پوست و نیز حاوی ویتامین سی است که روشن کننده و از بین برنده لک های ناشی از جوش می باشد .
3 - لوسیون تونر با عصاره کرن بری پایو
   این تونر، یک لوسیون پاک کننده با قدرت پاک کنندگی بالا است که موجب ایجاد شفافیت و شادابی در پوست می گردد. این تونر همچنین موجب تقویت سد دفاعی پوست با اثر پروبیوتیک Bioecolia و نیز حذف سلول های مرده با کنترل چربی اضافی پوست می شود . تونر کرن بری پایو حاوی لایه بردار ملایم و نیز AHA است.
4 - تونر پوست چرب کلاریفایینگ مورد
   این تونر برای پوست های چرب و مختلط مناسب بوده و پاک کننده و تنظیم کننده ترشح چربی پوست است. این تونر، برق ناخوشایند پوست را کنترل کرده و سایز منافذ پوست را نیز اصلاح خواهد کرد. 
5 - لوسیون رادیانت مورد
این تونر، یک لایه برداری ملایم جهت اصلاح سایز منافذ بوده و در عین حال روشن کننده و شفاف کننده پوست است. به علاوه این لوسیون از ایجاد لک پیشگیری کرده و برای پوست های چرب مناسب است.
6 - لوسیون تمیز کننده ملایم ساسکین
   این تونر یا لوسیون پوست را در برابر تأثیرات رادیکال های آزاد محافظ می کند و برای بسته شدن منافذ پوست بسیار مؤثر است. مصرف این لوسیون به پوست نیرو بخشیده و آن را شاداب خواهد کرد. تونر ملایم ساسکین، ترشح چربی پوست را متعادل ساخته و منافذ باز پوست را می بندد. این محصول آنتی باکتریال ، ضد التهاب و تسکین دهنده است که از ایجاد آکنه جلوگیری کرده و حاوی رتینول و AHA است.
7 -تونیک پاک کننده دکلره
   این تونیک یک لوسیون صورت بدون الکل با اثر فوری مات نمودن پوست است که موجب کم شدن سبوم و تنظیم کردن منافذ پوست پوست صورت می شود. استفاده منظم از تونر دکلره علاوه بر تنظیم منافذ پوست، پوست را برای مراقبت های بعدی نیز آماده می سازد.

بهترین تونر پوست چربReviewed by سه رخ on Oct 10Rating: 3.0بهترین تونر پوست چرببرای پوست چرب انواع تونر ها و لوسیون ها وجود دارد که چربی پوست را متعادل ساخته و منافذ پوست را می بندند. در این مقاله انواع تونر های پوست چرب به شما معرفی می شود.

برای پوست چرب انواع تونر ها و لوسیون ها وجود دارد که چربی پوست را متعادل ساخته و منافذ پوست را می بندند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *