آرایش شب یلدا
آرایش فانتزی شب یلدا
آذر ۲۵, ۱۳۹۶
موم اپیلاسیون
انواع موم اپیلاسیون
آذر ۲۵, ۱۳۹۶

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موی زائد

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

   لیزر موهای زائد طبق گفته های قبل یکی از بهترین شیوه ها برای رفع موهای زائد بدن است. این روش به کمک دستگاه های لیزر انجام می شود. امروزه دستگاه‌ های لیزر مختلفی با سیستم‌ های گوناگون، جهت از بین بردن موهای زائد وجود دارد که در  کلینیک های زیبایی از ان ها استفاده می کنند. البته انواع دستگاه ليزر مو با یکدیگر متفاوت هستند، اما از اصول اولیه یکسانی پیروی می‌کنند. زمانی که پوست بیمار، نور لیزر را جذب می‌کند، این انرژی نوری به گرما تبدیل می شود. در واقع این تبدیل انرژی، عاملی اصلی تأثیر گذار بر روی پوست است که موجب از بین رفتن موهای زائد می شود. هر یک از سیستم‌ های مختلف دستگاه های لیزر، دارای طول موج متفاوتی از  اشعه هستند که این طول امواج به نحوی تنظیم شده است که نور لیزر تنها توسط فولیکول‌ های مو جذب شود و توسط بافت‌ های اطراف آن جذب نگردد و در نتیجه آسیبی به پوست و بافت آن وارد نشود. همین امر موجب تمرکز انرژی حاصل از اشعه‌ی لیزر در یک نقطه‌ی خاص می گردد. 
   دستگاه های لیزر در کلینیک های زیبایی برای انواع پوست قابل تنظیم بوده و هیچگونه آسیبی را به پوست فرد وارد نمی کنند. البته روز به روز این دستگاه ها پیشرفته تر شده و کارایی و قابلیت آن ها افزایش می یابد. بهترین دستگاه های لیزر که امروزه در کلینیک های زیبایی وجود دارند شامل: 

رفع موهای زائد با لیزر اکساندرایت - لیزر دیود (Diode) برای رفع موهای زائد - لیزرNd:YAG  برای رفع موهای زائد

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائدReviewed by سه رخ on Dec 16Rating: 3.0بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائددستگاه های لیزر با سیستم های مختلف و کارایی های مختلف در کلینیک های زیبایی جهت رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله بهترین دستگاه های لیزر را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه های لیزر با سیستم های مختلف و کارایی های مختلف در کلینیک های زیبایی جهت رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *