چگونه زیباتر شویم
نکاتی که شما را جذاب‌تر می‌کند
آذر ۱۵, ۱۳۹۶
کپسول اکوفان
بهترین دارو برای افزایش ضخامت مو
آذر ۱۶, ۱۳۹۶

بهترین روش تبلیغ آرایشگاه

تبلیغ آرایشگاه

بهترین روش تبلیغ آرایشگاه

بهترین روش تبلیغ آرایشگاه

 مجموعه سه رخ د ر نظر دارد بهترین شیوه برای تبلیغ آرایشگاه را به شما عزیزاذن آموزش دهد تا بتواذنید با کمترین هزینه حرفه خود را به معرض نمایش قرار دهید.
1. خودتان مدل کار خود باشید!
   هر آرایشگر برای اینکه هنر خود را به راحتی به دیگران معرفی کند می تواند این هنر را قبل از هر کسی بر روی صورت و چهره خود پیاده سازی کند. بسیاری از مشتری ها  در ابتدا به ظاهر خود آرایشگر توجه می نمایند. اگر آرایشگر ظاهری نامرتب و زشت نداشته باشد قطعا نمی توان به او اعتماد کرد. بنابراین برای اینکه مهارت خود را به خوبی نشان دهید قبل از شروع هر کاری ابتدا به ظاهر خود برسید و موهای خود را مرتب کنید و چهره خود را کمی آرایش کنید.
2. باشگاه مشتریان آرایشگاه راه اندازی کنید!
   استراتژی یک مدیر موفق توجه به حفظ مشتریان فعلی و از دست ندادن سهم از بازار است، فراموش نکنید مشتریان وفادار شما بهترین تبلیغ کنندگان جهت جذب مشتری جدید خواهند بود. لذا توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت مشتری و همچنین نظارت بر برخورد کادر آرایشگاه با مشتریان یکی از بهترین شیوه های حفظ مشتریان فعلی و تبلیغ ارایشگاه شما می باشد.
3. برای تبلیغ آرایشگاه خود بودجه مشخصی را در نظر بگیرید!
   هر مدیر موفقی می داند که برای رسیدن به مشتریان جدید و سود بیشتر باید مبلغی را هزینه کند. اما تنها هزینه کردن کافی نیست بلکه مدیریت این بودجه مهم است تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. مدیران آرایشگاه باید توجه داشته باشند برای روزهای شلوغ کاری مانند روزهای پایان سال و ایام عید بودجه اضافی در نظر بگیرند.
4. مشتریان هدف خود را بشناسید!
   جهت بازدهی بیشتر از تبلیغات آرایشگاه بهتر است مشتریان خود را بشناسید و بازار خاصی را هدف بگیرید و برای آن برنامه ریزی و تبلیغات کنید. در واقع شناخت و درک خواسته مشتری موجب موفقیت بیشتر در تبلیغات آرایشگاه می شود. 
5. جمع آوری بانک اطلاعاتی شماره تلفن های مشتریان!
   جهت برقراری یک ارتباط سریع با مشتریان، ارسال پیام کوتاه , گزینه مناسبی می باشد ولی با توجه به افزایش پیام های تبلیغاتی که امروزه اپراتورها ارسال می کنند بیشتر افراد توجهی به این پیام ها ندارند پس بهنرین راه حل ارسال پیام صوتی است.
6. برند سازی کنید!
   برای آرایشگاه خود یک نام مناسب انتخاب کنید و یک لوگوی خاص طراحی کنید که نشانگر حرفه شما باشد. یک تم رنگی خاص برای لوگو، تابلو و طرح داخلی سالن انتخاب کنید. فراموش نکنید مهارت و نحوه  بر خورد مدیر و کادر آرایشگاه بخشی از برند آرایشگاه است. 
7. شعار تبلیغاتی سالن زیبایی!
   برای معرفی آرایشگاه خود یک شعار زیبا انتخاب کنید که مشتریان شما با شنیدن آن و دیدن لوگوی شما انرژی مثبت و خوبی را دریافت نمایند. چاپ و درج لوگو بر روی کارت ویزیت , تبلیغات و فرم لباس کارکنان به ایجاد و شناسایی نام و برند شما کمک خواهد کرد.
8. وب سایت سالن زیبایی خود را طراحی کنید!
   یک وب سایت حرفه ای و زیبا و البته با مطالب جدید، کمک زیادی به دیده شدن آرایشگاه شما در جستجو های گوگل خواهد کرد. اینستاگرام یکی از ساده ترین راه های ارتباط با مشتریان است . آخرین برنامه های تخفیف های ویژه و مناسبتی، نمونه کارهای انجام شده و بنرهای تبلیغاتی آرایشگاه خود را از طریق صفحه اینستاگرام  کاری خود به اطلاع مشتریان برسانید.

بهترین روش تبلیغ آرایشگاهReviewed by سه رخ on Dec 7Rating: 3.0بهترین روش تبلیغ آرایشگاهبرای تبلیغات آرایشگاه روش ها و شیوه های زیادی مانند برند سازی و طراحی لوگو وجود دارد که می توانید از ان استفاده کنید. در این مقاله بهترین شیوه های تبلیغ آرایشگاه را به شما معرفی می کنیم.

برای تبلیغات آرایشگاه روش ها و شیوه های زیادی مانند برند سازی و طراحی لوگو وجود دارد که می توانید از ان استفاده کنید.

1 دیدگاه

  1. رزا عبدی گفت:

    با سلام. مقاله خوبی بود. آیا شما مشاوره تبلیغات هم انجام میدهید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *