ویتامینه مو
محصولات برای انواع مو
تیر ۲۹, ۱۳۹۷
چگونه در آرایشگاه مو زیبا داشته باشیم
چگونه مو زیبا داشته باشیم
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

بهترین روش شامپو کردن مو

شامپو مو

شستشو مو

بهترین روش شامپو کردن مو :

یکی از بیشترین کارهایی که ما به موهای خود میکنیم ، استفاده از شامپو است . پس به طبع نوع شامپو یی که استفاده میکنیم و نحوه شامپو کردن مو و تعداد دفعات شامپو زدن بر سلامتی و شادابی مو های ما تاثیر دارد . اگر به درستی این کار را نکنیم به موهای مان آسیب میرسانیم. در این مقاله به برخی نکات در مورد شامپو کردن مو ها صحبت خواهیم کرد .

  • موهای خود را به آرامی شامپو کنید.

بسیاری از افراد هر روز موهای خود را شامپو می کنند، اما در واقع شامپو مو هر روز می تواند آسیب بیشتری نسبت به شامپو نزدن ایجاد کند. مو بصورت طبیعی روغن های طبیعی ایجاد می کند تا موهای شما به طور طبیعی هیدراته شوند. شامپو روزانه می تواند این روغن های طبیعی را از موهای شما پاک کند،و باعث می شود پوستتان به تولید بیش از حد روغن رو بیاورد. یک قاعده خوب این است که موهای را بین 2 تا 4 بار در هفته شامپو کنید.
به جای شستن موهای خود با شامپو، می توانید سعی کنید به سادگی با آب شستشو دهید تا رنگ موی شما را زیباتر نگاه دارد، یا از شامپو خشک بجای شامپو استفاده کنید تا موهای چرب را تمیز کند.

  • درست شامپو بزنید.

 بسیاری از افراد به راحتی شامپو را روی تمام موهای خود می پوشانند، اما یک کلید مهم در داشتن موهای زیبا ، استفاده درست از شامپو است که شامل مراقبت از پوست سر می شود. مانند ماساژ پوست سر در هنگام شامپو کردن . ماساژ پوست سر می تواند به کاهش استرس و افزایش جریان خون به این منطقه کمک کند، باعث رشد مو و تقویت ریشه های مو می شود.

بهترین روش شامپو کردن موReviewed by سه رخ on Jul 20Rating: 3.0بهترین روش شامپو کردن موآموزش بهترین روش شامپو کردن مو کدام است ؟

برای داشتن موهای شاداب باید آموزش ببینیم که بهترین روش شامپو کردن مو کدام است . این مقاله آموزشی را دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *