روش های رقیق کردن لاک ناخن
آموزش رقیق کردن لاک ناخن
خرداد ۱, ۱۳۹۷
آموزش گریم چشم
گریم چشم مدل حلقه ای
خرداد ۱, ۱۳۹۷

بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی

بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی

   داشتن مژه هایی بلند و پرپشت باعث جذاب تر شدن آرایش چشم شده و حالت چشم را زیباتر می کند، اما بعضی از خانم ها از داشتن مژه های بلند و پرپشت محروم اند. برای این دسته از افراد مژه های به صورت مصنوعی در بازار وجود دارد که می توانند از آن ها برای تکمیل آرایش چشم خود استفاده نمایند. این مژه ها دارای مدل های مختلفی هستند که می توان بر حسب سلیقه یکی از آن ها را برای چشم ها انتخاب کرد. مدل موبعد از تهیه مژه مصنوعی نحوه گذاشتن آن بر روی پلک و چسباندن آن به مژه های طبیعی بسیار مهم است.
   برای چسباندن مژه مصنوعی نباید چشم ها آرایش داشته باشد، بلکه باید اول باید مژه مصنوعی را چسبانده و سپس آرایش چشم را انجام دهید. می توان قسمت هایی از مژه مصنوعی که خیلی بلند و غیر طبیعی هستند را با قیچی کوتاه کرد تا چشم ها طبیعی تر به نظر برسند. بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی طبق روال زیر است:
1. چشم ها را شسته و مژه ها را تمیز کنید، سپس چشم ها را خشک کرده و مژه های مصنوعی را با موچین بردارید و از چسب مخصوص خود به آن بزنید. مژه های چسب زده را با دقت روی پلک ها بگذارید تا به خوبی به ان ها بچسبد.
2. بعد از چسباندن کامل مژه ها یک خط چشم زیبا بر روی پلک بکشید تا قسمت هایی که خالی دیده میشوند پر و زیباتر به نظر برسند.
3. برای کندن مژه ها قبل از برداشتن به آن ها آب بزنید و چشم ها را خیس کنید بعد به آرامی مژه ها را بردارید تا به مژه های طبیعی آسیب نزنید.

مدل مو
بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعیReviewed by آرایشگاه on May 22Rating: 3.0بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعیمژه مصنوعی یکی از لوازم آرایش چشم است که موجب زیباتر شدن حالت چشم ها و پرتر به نظر رسیدن مژه ها می شود البته اگر درست روی پلک گذاشته شود. در این مقاله بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی را به شما اموزش می دهیم.

مژه مصنوعی یکی از لوازم آرایش چشم است که موجب زیباتر شدن حالت چشم ها و پرتر به نظر رسیدن مژه ها می شود البته اگر درست روی پلک گذاشته شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *