موم عربی
موم عربی یا خلیجی برای اپیلاسیون
دی ۱۲, ۱۳۹۶
روغن کرچک
ماسک آبرسان مو با روغن کرچک
دی ۱۳, ۱۳۹۶

بهترین سن برای آبرسانی پوست

سن مناسب برای آبرسانی پوست

بهترین سن برای آبرسانی پوست

بهترین سن برای آبرسانی پوست

   آبرسانی پوست یکی از روش های هیدراته کردن و حفظ رطوبت پوست است که معمولاً در آرایشگاه و یا در منزل توسط کرم های آبرسان انجام می شود. در نظر داشته باشید که در هر سنی نمی توان از روش ها آبرسانی برای پوست استفاده کرد.  بهترین سن برای آبرسانی پوست از سن ۳۰ سالگی به بالا است، زیرا با افزایش سن، چین و چروک پوست (به‌خصوص در پوست‌های خشک) افزایش خواهد یافت. البته امروزه با پیشرفت تکنیک های مراقبت پوست می توان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را به راحتی هیدراته کرد. رایج ترین روش آبرسانی، مزوتراپی می باشد که در آن هیالورونیک‌اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب است به پوست تزریق می شود تا کمبود رطوبت پوست را جبران کند. هیالورونیک‌اسید در پوست همه افراد وجود دارد اما با افزایش سن مقدار آن کاهش می یابد و یکی از دلایل خشک‌ تر شدن و چین و چروک پوست است.
   آبرسانی در واقع یک روش فانتزی برای حفظ رطوبت پوست است، نه یک روش درمانی. این تکتیک بیشتر برای زیبا و شاداب کردن پوست انجام می گردد، به همین دلیل کسی که پوست خوبی دارد، به آبرسانی نیازی نخواهد داشت. در بسیاری از آرایشگاه ها به مشتریانی که پوستی صاف و با طراوت دارند توصیه می شود به جای استفاده از شیوه های آبرسانی، رطوبت طبیعی پوست را حفظ کنند. 

بهترین سن برای آبرسانی پوستReviewed by سه رخ on Jan 3Rating: 3.0بهترین سن برای آبرسانی پوستآبرسانی و هیدراته کردن پوست صورت در هر سنی قابل انجام نیست و با افزایش سن نیاز به انجام آن ضروری می شود. در این مقاله بهترین سن برای آبرسانی پوست را به شما آموزش می دهیم.

آبرسانی و هیدراته کردن پوست صورت در هر سنی قابل انجام نیست و با افزایش سن نیاز به انجام آن ضروری می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *