انواع خط چشم و آرایش چشم
خط چشم مناسب رنگ چشمان شما
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷
تغییر مدل موها
روشهای عوض کردن مدل موها
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷

انتخاب بهترین سی سی کرم

روش انتخاب سی سی کرم

انتخاب بهترین سی سی کرم

روش انتخاب بهترین سی سی کرم :

          اطمینان حاصل کنید که نزدیکترین رنگ متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کرده اید. در صورت امکان، نمونه هایی از چند مارک مختلف CC کرم را دریافت کنید و آن ها را در نزدیکی استخوان فک خود آزمایش کنید تا بتوانید بهترین نوع آن را با رنگ پوستتان مطابقت دهید. کرم باید به راحتی با رنگ پوست شما ترکیب شود، نه اینکه شما را شبیه گچ نشان دهد یا مانند ماسکی بر روی پوست تان به نظر برسد.

         یک کرم CC فرموله شده برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. یک محصول برای همه پوست ها مناسب نیست. بسته بندی را بخوانید تا مشخص شود کدام محصول برای نوع خاص پوست شما طراحی شده است.
برای مثال، اگر شما پوست خشک دارید، یک کرم CC ساخته شده برای مرطوب کردن پوست، مانند یک حاوی اسید هیالورونیک را انتخاب کنید.
اگر پوست روغنی داشته باشید، کرم ضدآفتاب CC یی را انتخاب کنید که بدون روغن است و در آخر روی پوست صورت شما مات میماند.
اگر پوستی حساس دارید، یک کرم CC را انتخاب کنید که فاقد عطر و مواد افزودنی است.

انتخاب بهترین سی سی کرمReviewed by سه رخ on Apr 4Rating: 3.0انتخاب بهترین سی سی کرمبرای انتخاب سی سی کرم روش های مختلفی وجود دارد که باید در انتخاب این نوع کرم به نوع پوست خود دقت کنید و سپس دست به خرید بزنید. در این مقاله بهترین کرم سی سی را به شما معرفی می کنیم.

برای انتخاب سی سی کرم روش های مختلفی وجود دارد که باید در انتخاب این نوع کرم به نوع پوست خود دقت کنید و سپس دست به خرید بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *