معرفی بی بی کرم درمولند
بی بی کرم درمولند
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷
برس مناسب مو
انتخاب برس مناسب مو(قسمت۲)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷

بهترین مارک خط چشم

برند خط چشم

بهترین مارک خط چشم

بهترین مارک خط چشم

خط چشم یکی از لوازم آرایشی مخصوص آرایش چشم است که از گذشته استفاده از آن در بین خانم ها رایج بوده است. خط چشم موجب برجسته شدن و زیبایی بیشتر چشم ها می شود و جذابیت چشم ها را افزایش می دهد. برندهای مختلف آرایشی انواع مختلفی از خط چشم ها را با توجه به نحوه استفاده راحت از آن تولید نموده اند که در این مطلب چند مورد از آن ها را به شما معرفی می کنیم. برندهایی که با تولید محصولات تخصصی برای آرایش چشم، هیچگونه مشکلات و عوارضی را ایجاد نخواهند نمود و ظاهر زیبایی چهره را حفظ می سازند. 
-  خط چشم بابی براون Boby Brown
    این مارک از خط چشم حالت ژلی داشته و نه تنها ضد آب می باشد بلکه درمقابل تعرق و رطوبت هوا نیز مقاوم است و د چار کمرنگی یا محو شدگی نخواهد شد. این  خط چشم به مدت 12 ساعت ماندگاری داشته و تنها عیب این خط چشم تهیه جداگانه فرچه آن است. این خط چشم دارای رتبه بندی 5 از 8/4 است.
- خط چشم لورآل L’oreal
   یکی از بهترین مارک های خط چشم ، برند لورال است که می توان به شکل های مختلف از آن استفاده نمود زیرا بیس آن ژله ای می باشد. استفاده از این خط چشم بسیار ساده است و ترکیب آن با سایه چشم بسیار آسان می باشد. از مزیت های این خط چشم ضد تعریق و ضد ریزش بودن آن است و از چروک شدن پلک جلوگیری خواهد کرد. این مارک خط چشم به همراه فرچه مخصوص خود در بازار به فوش می رسد. خط چشم های لورآل تا 36 ساعت ماندگاری دارند و ممکن است در مقابل قرار گیری در آب یا رطوبت زیر چشم بریزد. این خط چشم دارای رتبه بندی 5 از 7/4 است.
- خط چشم رِولُن Revlon
   یکی از بهترین مارک خط چشم برند رِولُن است که ضد آب و ضد ریزش بوده و دارای ماندگاری بالایی است. به علاوه می توان این خط چشم را باریک و محو کشید و با کشیدن آن را پررنگ و برجسته نمود. این خط چشم به سادگی پاک نخواهد شد و دارای رتبه  از 5 از 7/4 است.
- خط چشم مَک MAC
   مَک یکی از مشهورترین و بهترین ترین برندهای خط چشم است که نیاز به معرفی هم ندارد. این خط چشم طرفداران بسیاری داشته و دارای ماندگاری تا 6 ساعت است. به علاوه این خط چشم ضد ریزش بوده و در رنگ های مختلف در بازار نیز وجود دارد. قیمت این مارک خط چشم بالا بوده و دارای رتبه  5 از 5/4 است.
- خط چشم های مِیبی لاین Maybeline
   این مارک از خط چشم به دلیل استفاده ساده و قیمت مناسب در بازار طرفداران بسیاری دارد. از مزیت های بسیار مهم این خط چشم  ماندگاری و ضد آب بودن آن است. خط چشم های میبی لاین فاقد چسبندگی و ضد چربی می باشند و دارای رتبه  4/4 از 5 هستند. 
- خط چشم های مدادی استیلا Stila
   یکی از بهترین انواع مارک خط چشم، خط چشم مدادی استیلا می باشد که می توان بدون نگرانی از ریزش و محو شدن، در تمام روز این خط چشم را بر روی پلک داشت. این خط چشم چون حالت مدادی دارد، هر کسی می تواند به سادگی از آن استفاده نماید. به علاوه به سرعت خشک شده و ضدآب و ماندگار بوده و دارای رتبه  4/4 از 5 است.
- خط چشم های مدادی نارس NARS
   خط چشم های مدادی نارس به سادگی قابل استفاده بوده و بسیار پررنگ است. این خط چشم 24 ساعت ماندگاری داشته و دارای رتبه  4/4 از 5 است.
- خط چشم های NYX
   خط چشم های NYX به راحتی قابل استفاده می باشد و هر فردی چه حرفه ای و چه مبتدی می تواند به آسانی خط چشم زیبایی روی چشم های خود به وسیله آن بکشد. خشک شدن خط چشم NYX  کمی زمان می برد اما نه می ریزد و نه محو می شود و دارای رتبه  4/4 از 5 است. 

بهترین مارک خط چشمReviewed by سه رخ on Apr 22Rating: 3.0بهترین مارک خط چشمخط چشم یکی از لوازم آرایش چشم است که توسط برندهای مختلف آرایشی تولید شده و انواع مختلفی دارد که بهترین آن ها خط چشمی است که عوارضی برای چشم ها ایجاد نکند. در این مقاله بهترین مارک خط چشم را به شما معرفی می کنیم.

خط چشم ،یکی از لوازم آرایش چشم است که توسط برندهای مختلف آرایشی تولید شده و انواع مختلفی دارد که بهترین آن ها خط چشمی است که عوارضی برای چشم ها ایجاد نکند.

2 دیدگاه ها

  1. حنانه گفت:

    واقعا باید این مورد را بدونیم تا خرید لوازم آرایشی فیک انجام ندیم

  2. Aziiii گفت:

    مرسی از اطلاعات خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *