برندهای پرایمر
بهترین مارک پرایمر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷
بهترین محصولات آرایشی
بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷

بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران

بهترین مارک لوازم آرایشی

بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران

بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران

امروزه بسیاری از برندهای آرایشی در ایران تولید وارائه می شوند. البته بیشتر برندها در یک زمینه فعال‌ تر می باشند. مثلا برندی در زمینه بهداشتی فعال است، برندی دیگر در زمینه آرایشی و تعداد محدودی در هر دو زمینه‌ آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند. در این مطلب بهترین برندهای لوازم آرایشی در ایران را به شما معرفی می کنیم.
- برند مای
   تولیدکنندگان برند مای محصولات خود را در چهار گروه پوست، مو، آرایشی و عطر طبقه بندی نموده اند و در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌ دهند. مای یکی از پرفروش‌ ترین برندهای آرایشی بهداشتی در ایران است.

محصولات آرایشی مای

- برند آنیکا
   برند آنیکا یک برند ایرانی می باشد که چند سالی است با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه در زمینه آرایشی و بهداشتی جایگاه مناسبی را در بین مردم برای خود پیدا کرده است. تولیدکنندگان محصولات آنیکا نیز مانند برند مای محصولات خود را در چهار گروه آرایشی، پوست، مو و عطر به بازار عرضه می کنند.

محصولات آرایشی آنیکا

- برند ساویز
   برند ساویز یکی از برندهای قدیمی در ایران است که از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را در عرصه تولید محصولات آرایشی بهداشتی شروع کرده است. این برند محصولات خود را در زمینه‌های پوست، مو و آرایشی به بازار عرضه می کند.

محصولات آرایشی ساویز

- برند این لِی (تحت نظارت سینره)
   برند سینره در زمینه تولید و ارائه محصولات بهداشتی در گروه پوست و مو تاکنون فعالیت کرده است. پس از ارائه محصولات با کیفیت بهداشتی، این شرکت تصمیم گرفت محصولات آرایشی خود را با عنوان این لِی (به معنای خاتم‌ کاری ایرانی) به بازار عرضه نماید.

 

محصولات آرایشی این لی

- برند فولیکا
   فولیکا یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی ایرانی است که تولیدکنندگان این محصولات تولیدات خود را در گروه‌ های، پوست، مو و زیبایی برای استفاده مصرف‌ کنندگان ایرانی به بازار عرضه می‌ نمایند.

محصولات آرایشی فولیکا

بهترین مارک لوازم آرایشی در ایرانReviewed by سه رخ on Jun 17Rating: 2.5بهترین مارک لوازم آرایشی در ایرانلوازم آرایشی در هر کشوری و توسط کمپانی های مختلفی تولید می شود که خوشبختانه کشور ایران در این زمینه جایگاه بسیار خوبی نیز دارد. در این مقاله بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران را به شما معرفی می کنیم.

لوازم آرایشی در هر کشوری و توسط کمپانی های مختلفی تولید می شود که خوشبختانه کشور ایران در این زمینه جایگاه بسیار خوبی نیز دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *