تفاوت دکلره و دکوپاژ
فرق دکلره با دکوپاژ
مهر ۲۵, ۱۳۹۶
ماسک سیاه
آموزش تهیه ماسک زغال در خانه
مهر ۲۶, ۱۳۹۶

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

مارک لوازم آرایشی گیاهی

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

   لوازم آرایشی گیاهی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین لوازم آرایشی است که در آرایشگاه و سالن های زیبایی و حتی در فروشگاه های لوازم آرایشی بیشترین فروش را دارد. لوازم آرایشی گیاهی بدلیل گیاهی بودنشان و فرمولاسیون کاملاً طبیعی و بدون عوارضی که دارند بسیار پرطرفدارتر از سایر لوازم آرایشی است. این نوع محصولات به دلیل گیاهی بودن نسبت به لوازم آرایشی شیمیایی گران تر بوده و البته ماندگاری بیشتر و بدون عوارضی نیز دارند.
   کمپانی های مختلفی در سراسر دنیا شروع به تولید محصولات آرایشی گیاهی کرده اند تا بتوانند در این راه گامی نو برای سلامت جامعه بردارند. این محصولات شامل محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو و محصولات آرایشی است که بسیاری از پزشکان نیز ان ها را توصیه می کنند. برترین برند های لوازم آرایشی بهداشتی گیاهی در سراسر دنیا شامل:
CLARINS  پاریس
YVES ROCHER فرانسه
BODY SHOP انگلستان
CLIVEN ایتالیا

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهیReviewed by سه رخ on Oct 18Rating: 3.0بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهیلوازم آرایشی گیاهی بیشترین طرفدار را در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها دارد. در این مقاله بهترین مارک های این لوازم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

لوازم آرایشی گیاهی بیشترین طرفدار را در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها دارد. در این مقاله بهترین مارک های این لوازم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

1 دیدگاه

  1. قاسمی گفت:

    من از لوازم آرایش کلارینس استفاده میکنم ولی نمیدونستم برند لوازم آرایش ارگانیک هست !

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *