تعریف اکستنشن مو
اکستنشن مو چیست؟
خرداد ۲۶, ۱۳۹۷
بهترین مارک لوازم آرایشی
بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷

بهترین مارک پرایمر

برندهای پرایمر

بهترین مارک پرایمر

بهترین مارک پرایمر

پرایمرها امروزه یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی هستند. زیرا هر کدام از انواع آن به نحوی پوست صورت را زیباتر و جوان تر نمایان می سازند. پرایمرهای توسط شرکت های آرایشی مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در این مطلب سعی داریم بهترین برندهای پرایمر را به شما عزیزان معرفی کنیم:
- پرایمر NYX – Pore Filler
پرایمر تنگ کننده و پر کننده منافذ صورت است که حالتی ابریشمی و نرم به صورت داده و پوست را مانند شیشه صاف می کند.

پرایمر پرو فیلر

- پرایمر کاتریس – Catrice Prime & Fine Smoothing Refiner
فرمولاسیون این پرایمر بر پایه سیلیکون است که منافذ پوست ر نامرئی و محو می کند و به صورت حالت کیکی مانند نمی دهد.

پرایمر کاتریس

- پرایمر مینرال E.L.F – Mineral Face Primer
یکی از پرایمرهایی که دارای چند رنگ اشت: هلویی (برای اندکی درخشش)، سبز (برای کاهش قرمز)، بنفش (براق کردن پوست کدر و مات) و رنگ شفاف. این پرایمر پوست ر نرم کرده و فرآیند  آبرسانی پوست را انجام می دهد و میزان چربی پوست صورت را کنترل می کند.

پرایمر مینرال- پرایمر لورال – L’Oreal Paris Studio Secrets Professional No.1 Magic Perfecting Base
   این پرایمر صورتی رنگ برای پوست های چرب بهترین گزینه است و در طول روز آرایش پوست را به خوبی حفظ می کند. این پرایمر کمی غلیظ تر از سایر انواع پرایمر است به همین دلیل بهتر است آن را با استفاده از یک اسفنج مرطوب به صورت یک لایه نازک به پوست خود بزنید. 

پرایمر لورال L’Oreal Paris

- پرایمر میبلین – Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser
   یکی از معروف ترین پرایمرهای رفع منافذ صورت پرایمر میبلین است که پوست را درخشان، نرم و بدون منفذ می کند! این پرایمر با ترکیبی از سیلیکون ها و پلی مرها که در یک ثانیه پوست رو براق و شفاف می کند برای زیرسازی و آمده سازی آرایش صورت در آرایشگاه زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. 

پرایمر بی بی اسکین میبلین

- پرایمر اسمش باکس – Smashbox Iconic Photo Finish Foundation Primer
   این پرایمر ویژگی بسیار جذابی دارد که همین ویژگی موجب محبوبین آن شده است و این ویژگی این است که دارای کرم پودر بوده و در واقع دو جانبه می باشد و در واقع نیازی به فونداسیون زیاد ندارد. 

معرفی پرایمر اسمش باکس

- پرایمر رولون – Revlon Photo Ready Prep, Set, Refresh Mist
   بسیاری از خانم ها دوست ندارند لایه های مختلفی از پرایمر و کرم پودر را همزمان باهم. روی پوست بزنند به همین دلیل به این خانم ها پرایمرهای اسپری مانند را توصیه می کنیم. این پرایمر اسپری خیلی لطیف و سبک می باشد به طوری که اصلا متوجه چیزی روی صورت خود نمی شوید. 

معرفی انواع پرایمر رولون

- پرایمر نوتروژنا – Neutrogena Shine Control Primer
   پرایمر نوتروژنا لوسیون سفیدی که برای پوست های چرب بسیار مناسب است و به سرعت چربی اضافی پوپست را گرفته و پوست را مات، مخملی و عالی نمایان می کند. 

آشنایی با پرایمر نوتروژنا

- پرایمر کاور گرل – CoverGirl Outlast All-Day
   این پرایمر از سیستم چهار قسمت پودری تشکیل گردیده که چربی و عرق پوست را گرفته و برای پوست های چرب در مناطق گرم و مرطوب مناسب است. 

پرایمر کاور گرل

بهترین مارک پرایمرReviewed by آرایشگاه on Jun 17Rating: 2.5بهترین مارک پرایمرپرایمرهای ارایشی توسط بسیاری از شرکت ها و کمپانی های آرایشی تولید شده و بازار عرضه می شوند که هر کدام خصوصیالت منحصر به فرد خود را دارند. در این مقاله بهترین مارک پرایمر را به شما معرفی می کنیم.

پرایمرهای ارایشی توسط بسیاری از شرکت ها و کمپانی های آرایشی تولید شده و بازار عرضه می شوند که هر کدام خصوصیالت منحصر به فرد خود را دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *