موس صورت کنویس
کرم موس کنویس
آبان ۱۲, ۱۳۹۶
کلاه مش
کلاه مش چیست؟
آبان ۱۲, ۱۳۹۶

بهترین مارک پنکک

مارک پنکک

بهترین مارک پنکک

بهترین مارک پنکک

   پنکیک یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار است که جنسی فشرده، خشک و بسیار پودری دارد که پوشش مناسبی برای پوست ایجاد می کند. پنکیک قدرت پوشش دهی انواع لک ها و ناهمواری های پوست را دارد. این محصول به دلیل پوشش دهی مناسبی که دارد، برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است؛ زیرا پنکک در مقابل گرما و یا تعریق تحت تاثیر قرار نگرفته و فرد می تواند برای مدتی طولانی پوستی صاف و یکدست داشته باشد.
   در مورد بهترین مارک های پنکیک سایت سه رخ پنکیک دابل وراستی لودر (Estee Lauder Double Wear powder ) و یاپنکیک استودیو فیکس مک ( M.A.C Studio Fix Compact) را به خانم ها پیشنهاد می دهد. اما توجه داشته باشید علاوه بر انتخاب یک پنکیک عالی نحوه استفاده از آن نیز اهمیت زیادی دارد.
   اولین و مهم ترین مرحله مرطوب کردن پنکیک است، هر اندازه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری ایجاد می کند. پس اگر یک پوشش طبیعی بر روی پوست صورت خود می خواهید، نباید پد را زیاد مرطوب کنید. برای برداشتن پنکیک فشار اضافی به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را شروع کنید تا پوستی یکنواخت و طبیعی تر دداشته باشید. هر اندازه از سطح صورت را که می توانید با پنکیک پوشش دهید: صورت، چانه، گوشه های بینی و خطوط نزدیک چشم. زیرا این نواحی بیشترین مرکز دید را در چهره ایجاد می کنند. 

بهترین مارک پنککReviewed by سه رخ on Nov 3Rating: 3.0بهترین مارک پنککبرای انتخاب بهترین مارک پنکک ابتدا باید به نوع و جنس پوست خود و رنگ آن توجه کنید تا بتوانید پنککی مناسب برای پوشش دهی چهره خود انتخاب کنید. در این مقاله بهترین مارک پنکک را به شما معرفی می کنم.

برای انتخاب بهترین مارک پنکک ابتدا باید به نوع و جنس پوست خود و رنگ آن توجه کنید تا بتوانید پنککی مناسب برای پوشش دهی چهره خود انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *