اتوبرنز
برنز کنیم یا اتوبرنز بزنیم؟
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷
انتخاب رنگ لاک
رنگ لاک متناسب با پوست
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷

بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایان

کراتینه مو آقایان

بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایان

بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایان

مجموعه صاف کننده و احیا کننده موی سر، حاوی یک فرآیند احیا کنندگی جهت صاف کردن مو به طور کاملاً موثر با استفاده از مواد بسیار مغذی، ساخته شده از پروتئین کراتین، ویتامین E، پروتئین گندم می باشند. در محصولات گیاهی به دلیل وجود pH اسیدی از مرکبات به جای آمونیاک محصولات صافی به هیچ عنوان آسیب نمی رسانند و موها را خرد نمی کنند. اما به دلیل وجود گرما در مرکبات، امکان ایجاد خشکی یا وز مو در اثر درست مصرف نکردن محصول وجود دارد. مواد کراتینه شامل:
مواد صافی شماره ۱
مواد صافی و بوستر تحریک کننده و تسریع کننده محصول شماره ۲ با هم ترکیب می شوند.
شماره ۲
به دلیل تسریع کنندگی در محصول، این مواد را برای موهای آسیب دیده حذف و برای موهای هایلایت با حجم نصف ترکیب کنید. از پشت سر به جلوی سر و با فاصله ۱cm از ریشه مواد را با قلم ماساژ دهید و هر تکه را خوب با شانه صاف (flat) نمایید. بعد از ۲۰ دقیقه مکث موها را کاملاً آبکشی کنید.
شماره ۳
مغذی هیدرولیز کراتین را روی کل ساقه به صورت لوسیون ماساژ داده و به صورت منظم اتو بکشید. برای موهای نازک و آسیب دیده یا چرب با درجه حرارت ۱۸۰ درجه، برای موهای ضخیم ۲۱۰ درجه شماره ۳ شسته نمی شود. کرم شماره ۴ فیکس کننده با خاصیت کلاژن را روی موها زده و ۲۰ دقیقه مکث کنید. با شماره ۵ احیا کننده موها را شسته و آبکشی شود و ۳ تا ۵ دقیقه مکث کنید. شماره ۶ الاستین مغذی و سرامید روغنی را روی موهای مرطوب زده و با حرارت ملایم سشوار خشک کنید.
نکته :
ریباندینگ کیت و ریباندینگ ژل فقط جهت مصارف حرفه ای می باشد و از مصرف کردن آنها در منزل جداً خودداری کنید.
قبل از مصرف حتماً تست حساسیت انجام شود .

 

بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایانReviewed by آرایشگاه on Aug 18Rating: 3.0بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایانمواد کراتینه و صافی هم برای آقایان و هم برای خانم ها در بازار وجود دارد که می توانید با توه به نوع و جنس موهای خود آن ها را تهیه کنید. در این مقاله بهترین مارک کراتینه و صافی مو آقایان را معرفی می کنیم.

مواد کراتینه و صافی هم برای آقایان و هم برای خانم ها در بازار وجود دارد که می توانید با توه به نوع و جنس موهای خود آن ها را تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *