انتخاب لاک
راهنمای انتخاب لاک
مرداد ۸, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست
مراقبت از پوست در آلودگی هوا
مرداد ۹, ۱۳۹۷

بهترین مارک کرم دور چشم

کرم دور چشم

بهترین مارک کرم دور چشم

بهترین مارک کرم دور چشم

   چشم ها با انعکاس شادی و غم، خستگی و خواب، چروک و ... حال و روز خود را نشان می دهند. به همین دلیل مراقبت از چشم ها یکی از مهم ترین اصول زیبایی و جوان به نظر رسیدن است. برای مراقبت و تقویت پوست اطراف چشم باید از کرم دور چشم استفاده کنید. اما در مورد کرم دور چشم همیشه سوالاتی در بین افراد به صورت مشترک مطرح می شود که شامل: 
- از چه سنی کرم دور چشم بزنیم ؟
- بهترین مارک کرم دور چشم برای من چه مارکی است ؟
- آیا ضد افتاب زدن برای محافظت از پوست کافی نیست و حتما احتیاج به کرم دور چشم دارم؟
   علاوه بر مارک کرم دور چشم، زمان شروع استفاده از آن و جنس پوست نیز تاثیر به سزایی در نتیجه استفاده از انواع کرم دور چشم خواهد داشت. برای مثال افرادی با پوست خشک باید بیشتر از ناحیه دور چشم مراقبت نمایند و با تهیه کرم های مرطوب کننده از چین و چروک زودرس جلوگیری نمایند. دوره پیشگیرانه مصرف کرم دور چشم باید از سن 20 سالگی آغاز شود. کرم هایی که در این دوره مصرف می کنید معمولا حاوی ضد آفتاب و مرطوب کننده می باشند و اگر در روتین مراقبتی شما قرار بگیرند میتوانند از چروک های زودرس و چین خوردگی دور چشم در سنین پایین جلوگیری نمایند. در سنین بالاتر بر حسب نیاز به کرم دور چشم هایی برای بهبود پف یا تیرگی، بهترین مارک کرم دور چشم برای شما محصولی است که حاوی موادی مانند ضد آفتاب، ویتامین C و E،  هیالورنیک اسید، ترکیب های آنتی اکسیدان، رتینول، آلفا هیدورکسی اسید و ترکیب های مرطوب کننده و آبرسان باشد.

علاوه بر استفاده از ضد آفتاب برای پوست صورت، کسانی که دور چشم حساس تری دارند یا در مدت طولانی در معرض نور خوشید هستند باید علاوه بر ضد آفتاب، از کرم ضد آفتاب دور چشم نیز استفاده نمایند.
- روز و شب بزنید.
   کرم های دور چشم در دو گروه محصولات روز و شب در بازار وجود دارند. بنابراین حتی اگر بهترین مارک کرم دور چشم را هم انتخاب می کنید بهتر است برای گرفتن نتیجه رضایت بخش  از مکمل شب و روز با یکدیگر استفاده نمایید. مواد فعال در فرمولاسیون کرم های دور چشم برای شب، در بازسازی و درمان نقش دارند.

   اگر شما بهترین مارک کرم دور چشم را نیز تهیه کنید ولی از آن درست استفاده نکنید، تنها پول خود را دور ریخته اید. با استفاده از انگشت انگشتری و روی استخوان زیر چشم و به صورت ضربه ای اما آرام باید کرم دور چشم بزنید. به هیچ وجه کرم دور چشم را دور چشم ها ماساژ ندهید و حالت دورانی نچرخانید. ناحیه بالای پلک نیز نیازی به کرم ندارد. مگر آنکه توسط پزشک برای شما تجویز  گردد یا روی بسته بندی خود کرم در این مورد توضیحات موجود باشد.

بهترین مارک کرم دور چشم کدامست؟

   ابتدا تعیین کنید کرم دور چشم را برای چه مصرفی نیاز دارید و سپس به سراغ برند و مارک بروید. در این صورت بهترین خرید را انجام خواهید داد. برای مثال  افراد در سنین بالا و با پف شدید دور چشم نیاز به کرم متفاوتی دارند تا کسانی که برای درمان تیرگی به سراغ تهیه کرم دور چشم می روند. هم چنین همیشه کرم های گران قیمت و از برندهای بسیار مشهور بهترین مارک کرم دور چشم نیستند و ممکن است اصلا با پوست شما سازگاری نداشته باشند و شما را دچار سوزش، خارش و حتی حساسیت های پوستی و چشمی کنند. در مواردی این کرم ها حتی خودشان ممکن است در ایجاد چروک های دور چشم نیز تاثیر گذار باشند. بهترین مارک کرم دور چشم  برای شما باید فاقد هر گونه عطر ، اسانس  و الکل باشد و شما را دچار آلرژی نکند . هم چنین بهتر است برای حفظ کیفت کرم مدلی را خریداری کنید که در بسته بندی های با فرم تیوپی هستند.

بهترین مارک کرم دور چشمReviewed by آرایشگاه on Jul 31Rating: 2.5بهترین مارک کرم دور چشمکرم های دور چشم توسط بسیاری از کمپانی ها و شرکت های تولید کننده محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی تولید شده و با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسند. در این مقاله بهترین مارک کرم دور چشم را بررسی می کنیم.

کرم های دور چشم توسط بسیاری از کمپانی ها و شرکت های تولید کننده محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی تولید شده و با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *