کاربرد مداد چشم سبز
مداد چشم سبز
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷
معرفی رژلب مخملی
رژلب مخملی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

بهترین مارک کرم پودر

بهترین برند کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر

   بسیاری از خانم ها و حتی آقایان دارای عیوب پوستی از جمله جوش و لک هستند که برای پوشش دادن این دسته از عیوب، جهت حضور در مجالس و مهمانی ها از کرم پودر استفاده می نمایند. بسیاری از ما با تصاویر بی عیب و نقص هنرپیشه ها و افراد معروف مواجه شده ایم و همیشه این سوال در ذهن ما ایجاد شده است که چگونه چنین پوست زیبا و بدون نقصی دارند؟ جالب است بدانید راز زیبایی چهره افراد معروف استفاده از بهترین مارک های کرم پودر و پنکیک است. در واقع هر شخصی می تواند با استفاده از انتخاب درست در مورد کرم پودر و مواد آرایشی زیرساز پوستی زیبا و یکدست داشته باشند. قبل از این انتخاب باید نوع و رنگ پوست خود را به درستی بشناسید تا بتوانید محصول مناسب برای این نوع پوست را انتخاب کنید تا علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و بدون عیب، مشکلی برای پوست ایجاد نگردد. پس در شناخت نوع و رنگ پوست خود باید دقت کنید.
رنگ پوست از سفید تا سیاه
   برای تقسیم بندی پوست معیارهای بسیاری از جمله رنگ پوست وجود دارد. در کل دنیا ۶ نوع رنگ پوست وجود دارد که نوع اول سفید و بسیار حساس بوده و بیشتر در بین اروپایی ها این رنگ پوست به چشم می خورد، این نوع پوست در مقابل نور آفتاب مقاومت زیادی نداشته و بیشتر دچار تراکم رنگدانه خواهد شد و در نتیجه کک و مک در سطح این پوست به وجود خواهد آمد. نوع ششم رنگ سیاه است که در بین مردم آفریقا زیاد دیده می شود و تراکم رنگدانه کم و نسبت به نور خورشید مقاومت زیادی داشته و به هیچ عنوان دچار لک یا کک و مک نخواهند شد. رنگ پوست مردم ایران بین نوع سوم و چهارم است که در برابر نور آفتاب بسیار حساس بوده و دچار کک و مک خواهد شد، بنابراین در طول سال نیاز شدید به مراقبت به وسیله ضد آفتاب دارند.
کرم پودر روشن یا تیره
   هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش، یکنواخت کردن پوست و آماده سازی آن برای آرایش است. دقت کنید هدف، رنگ بخشیدن به پوست نیست پس سعی نکنید با استفاده از کرم پودر پوست خود را روشن تر یا تیره تر کنید، به همین دلیل بهتر است هنگام انتخاب کرم پودر رنگی را که به رنگ پوست شما نزدیک تر است را انتخاب نمایید.
بهترین کرم پودر باید حاوی مقداری ضد آفتاب بوده و حتما از ترکیبات مینرال استفاده شده باشد. بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی با استفاده از مواد طبیعی و درمانی برای پوست کرم پودرهای تخصصی تولید می کنند که عوارضی برای پوست ندارد. توصیه می کنیم از برندهایی استفاده کنید که از مواد اولیه ارگانیک برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. محصولات آرایشی که طبیعی هستند هم چهره ای طبیعی برای شما ایجاد می کنند و هم اینکه موجب تقویت پوست خواهند شد. مارک های بسیاری همچون مک، کلینیک، میکاپ فور اور، باربری ولوت، ایرفلاش، لنکوم و غیره در بازار وجود دارند که کرم پودرهای بسیار تخصصی و مناسب برای انواع پوست تولید می کنند. شما می توانید متناسب با نوع پوست خود از این کرم ها برای زیرساز ارایش خود استفاده نمایید. 

بهترین مارک کرم پودرReviewed by سه رخ on Apr 21Rating: 3.0بهترین مارک کرم پودربهترین برند کرم پودر آرایشی، برندی است که از مواد طبیعی تولید شده باشد و کمترین عوارض را برای پوست ایجاد نماید تا پوست فرصت ترمیم داشته باشد. در این مقاله بهترین برند کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برند کرم پودر آرایشی، برندی است که از مواد طبیعی تولید شده باشد و کمترین عوارض را برای پوست ایجاد نماید تا پوست فرصت ترمیم داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *