آشنایی با انواع رنگ مو قرمز
انواع رنگ موهای قرمز
مرداد ۶, ۱۳۹۷
ماسک بادام
بادام برای آفتاب سوختگی
مرداد ۶, ۱۳۹۷

بهترین مدل آرایش برای برنزه ها

مدل آرایش برنزه

بهترین مدل آرایش برای برنزه ها

بهترین مدل آرایش برای برنزه ها

   پوست برنزه و موی بلوند و آرایش متناسب، همراه بودن این سه مورد با هم هر خانمی را شیک و منحصر به فرد می سازد. در فصل تابستان بسیاری از خانم ها به سراغ برنزه کردن پوست خود می روند تا در این فصل پوستی زیبا و جذاب داشته باشند. 
موهاي بلوند، بدن برنز
   پوست برنزه با موی بلوند زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت، يک رنگ لايت براق روي موهای خود به عنوان رنگساژ بزنید و چند جلسه اي با روغن مخصوص و لوسيون هايي كه در بازار موجود است بدن خود را برنز کنید تا ويژگي هاي بارز تابستان در بدن و استایل شما شکل بگیرد. 

چطور آرايش كنيم؟
   با توجه به اينكه آفتاب گرفتيد يا با سولاريوم پوست خود را برنز كرديد، پوست شما رطوبت زيادي را از دست داده و ضروری است که زير آرايش حتما از كرم آبرسان استفاده نمایید تا كرم پودر و پنكك كامل روي پوست بنشیند. بعد از اينكه رطوبت پوست را تامين کردید، اولين قدم براي آرايش تابستوني براي موهاي بلوند و پوست برنز این است كه كرم پودر و پنككي استفاده کنید كه همرنگ پوست شما باشد.    
چشم و ابرو
   بدترين كاري که در آرایش برنز می توان انجام داد اين است كه براي موهاي بلوند بر اساس باور رايج و اشتباه خط چشم سياه و دنباله دار و ريمل هاي خرده مژه دار استفاده شود. شايد قبلا اين آرايش مد بود و بیشتر افراد از آن استقبال مي كردند، امروزه هیچ طرفداری ندارد. به جاي خط چشم مشكلي و ريمل غليظ، روي پلك خود را با كمي سايه براق صدفي رنگ يا قهوه اي كمرنگ پوشانده و چند بار برس ريمل را روي چشمان خود بزنید بزنين و اجازه دهید کامل خشك شود. به خصوص اگر چشمان روشنی داشته باشید.
ابرو
   اين روزها قاب كشيدن دور ابرو مد شده، درست. اما قرار نيست شما رنگ ابروهای خود را تيره كنيد، دور آن را نیز هم يک قاب بكشيد. اگر تمایل دارید دور ابروهای خود قاب بکشید، حتما رنگ ابروها را روشن كنين تا هماهنگی و تناسب خوبي با رنگ بلوند موهای شما داشته باشد. اگه اهل اين نیستید كه دور ابروهای خود را قاب بكشيد، كافي است با مداد قهوه اي همرنگ ابروهای خود به شكل ضربه اي داخل ابرو را پر كنيد تا خيلي طبيعي به نظر برسد.

براق
   يكي از خوبي هاي تابستان این است که به شما اجازه می دهد بدرخشید. تابش آفتاب روي موها باعث درخشش شده اما اين درخشش زماني بيشتر به نظر می رسد كه شما با زيركي از برق لب يا رژلب هاي براق استفاده کنید و اجازه دهید تلاقي نور خورشيد با لب هاي شما يک برق خيلي خاص توليد کند. 
گونه ي هلويي
   بهترين گزينه اي كه براي رنگ رژگونه  آرايش برنز مي توان پيشنهاد داد رنگ هلويي است. البته اين رنگ هميشه جزو ايده آل ترين ‌ها می باشد.

بهترین مدل آرایش برای برنزه هاReviewed by آرایشگاه on Jul 28Rating: 2.5بهترین مدل آرایش برای برنزه هاافرادی که به دنبال آرایش برنزه هستند باید بدانند برای رنگ مو رژلب و رنگ رژگونه و به طور کلی برای آرایش صورت خود از چه رنگ هایی استفاده کنند. در این مقاله بهترین مدل آرایش برای برنزه ها را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که به دنبال آرایش برنزه هستند باید بدانند برای رنگ مو رژلب و رنگ رژگونه و به طور کلی برای آرایش صورت خود از چه رنگ هایی استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *