سرم پوست
سرم پوست چیست؟
مرداد ۵, ۱۳۹۷
ماسک ماست
ماست برای آفتاب سوختگی
مرداد ۵, ۱۳۹۷

بهترین پنکک برای پوست خشک

بهترین پنکک

بهترین پنکک برای پوست خشک

بهترین پنکک برای پوست خشک

   پنکک یکی از پودرهای پوشاننده آرایشی است که خانم ها برای آرایش پوست خود از آن استفاده می کنند. البته این محصول آرایشی برای انواع پوست قابل استفاده است اما باید طبق نوع پوست خود پنکک مناسب را انتخاب کنید. 
   در دسته بندی لوازم آرایشی، پنکک و استفاده از آن حکم دو گانه ای دارد. بعضی خانم ها بسیار به آن علاقه مند هستند  و در بین لوازم آرایشی که دارند جزو محبوب ترین وسیله ها است. اما عده ای دیگر، پنکک را عامل نخوابیدن آرایش روی صورت و ماسیدگی آن می دانند. گروه دوم معمولا افرادی هستند که پوست خشکی دارند؛ به نظر آن ها پنکک خوب برای پوست خشک حتی وجود ندارد! اما استفاده از پنکک به عنوان تمام و تکمیل کننده آرایش برای افرادی که پوست معمولی تا چرب دارند بهترین گزینه است و نمای نهایی آرایش را کاملا صاف، یکدست و مات می کند. اما افرادی که پوست خشک دارند باید در مورد مصرف پنکک، مقدماتی را رعایت کنند. در واقع پنکک خوب برای پوست خشک، زمانی نتیجه خود را نشان می دهد که کامل روی صورت بخوابد و به هیچ وجه بعداز یکی دو ساعت پوسته پوسته نشود.


   بهترین روش استفاده از پنکک برای افرادی که پوست خشک دارند این است که قبل از استفاده، حتما به صورت مرطوب کننده زده و بعد از جذب کامل آن شروع به استفاده از پنکک کنید. معمولا پنکک خوب برای پوست خشک دارای SPF های ضد آفتاب است. در غیر این صورت حتما قبل از استفاده از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر پوست شما خیلی خشک است این روش را امتحان کنید. ابتدا از مرطوب کننده استفاده کرده و بعد از جذب کرم مرطوب کننده سراغ سی سی کرم بروید. سی سی کرم ها پوشش خوبی دارند و تا حدودی لک های سطحی پوست را پوشش می دهند. به این صورت پوست را در دو مرحله مرطوب نموده اید. سپس با آب پاش دستی کمی اسفنج آرایشی یا پد پنکک را مرطوب و با حرکات آرام و ضربه ای شروع به پنکک زدن نمایید؛ از پیشانی شروع کرده و بعد به سراغ گونه ها و چانه بروید. برای یکدست شدن رنگ چهره کمی هم زیر ناحیه فک و گردن پد را بکشید تا کل صورت یکدست گردد. بعد از اتمام آرایش برای ماندگاری بیشتر از پودرهای تثبیت کننده آرایش استفاده نمایید و یک لایه نازک از آن را روی صورت بزنید. 
   برای نتیجه بهتر استفاده از پنکک برای پوست خشک، سعی کنید چند لایه نازک پنکک را طی چند مرحله و به صوت لایه لایه روی  صورت کاور نمایید تا اینکه یک باره همه صورت را از پنکک پر کنید. همچنین برای خرید پنکک دقت کنید که مانند انتخاب رنگ کرم پود، نزدیک ترین رنگ به پوست صورت را انتخاب نمایید تا نمای نهایی آرایش شما یکدست و طبیعی باشد. فراموش نکنید که پنکک خوب برای پوست خشک تنها به برند ومارک آن مربوط نیست، بلکه شیوه استفاده حرفه ای می تواند آن را تبدیل به بهترین بخش آرایش کند چرا که هر محصولی هرچه قدر هم شناخته شده و گران اگر به روش صحیح استفاده نشود کاملا بی کیفیت به نظر می رسد.
   برندهای مختلف و معتبر آرایشی مانند مک، اورآل، مکس فکتور، آرت دکو و ... معروف به داشتن پنکک خوب برای پوست خشک می باشند. می توانید از میان این برندها مناسب ترین محصول رابرای پوست خود انتخاب و تهیه کنید. فرمولاسیون بعضی از پنکک ها حالت آبرسانی و مرطوب کنندگی نیز دارد که می تواند نتیجه کار را برای افراد با پوست خشک بهتر کند.

بهترین پنکک برای پوست خشکReviewed by آرایشگاه on Jul 27Rating: 3.0بهترین پنکک برای پوست خشکافرادی که پوست خشک دارند باید برای انتخاب پنکک دقت زیادی داشته باشند تا بهترین و مناسب ترین پنکک را انتخاب نمایند. در این مقاله بهترین پنکک برای پوست خشک را به شما معرفی می کنیم.

افرادی که پوست خشک دارند باید برای انتخاب پنکک دقت زیادی داشته باشند تا بهترین و مناسب ترین پنکک را انتخاب نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *