بهترین راه های جوانسازی پوست صورت و گردن با مزوتراپی
جوانسازی پوست صورت و گردن با مزوتراپی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۶
آموزش روش فر کردن دائم مژه در آرایشگاه
روش فر کردن دائم مژه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۶

بهترین چسب اکستنشن مژه

چسب اکستنشن

بهترین چسب اکستنشن مژه

بهترین چسب اکستنشن مژه

یکی از انواع کاشت و اکستنشن مژه استفاده از چسب مژه است که این چسب تارهای مژه مصنوعی را به مژه های طبیعی خود فرد متصل می کند. تمامی آرایشگاه ها موظفند حتماً از چسب هایی برای اکستنشن مژه استفاده نمایند که دارای تأییدیه پزشکی هستند. معمولاً این چسب ها بی رنگ بوده ولی نوع مشکی آن نیز در بازار وجود دارد که شبیه ریمل است و موجب ضخیم تر شدن مژه ها می شود. توجه داشته باشید این چسب ها به هیچ وجه نباید حاوی فرمالدئید باشند. توصیه می کنیم از آرایشگر خود بخواهید قوطی چسب را به شما نشان دهد تا از محتویات آن اطمینان حاصل کنید.
چسب های غیر استاندارد و حاوی فرمالدئید امکان آسیب رسانی به چشم ها و پوست اطراف آن را بالا می برد. همچنین استفاده بیش از حد از چسب، موجب سنگین تر شدن مژه ها می شود و همین عامل موجب ریزش سریع تر مژه ها می شود. همچنین میزان حساسیت چشمی را نیز افزایش می دهد. فراموش نکنید بی دقتی در چسباندن مژه ها می تواند مشکلات بسیاری برای شما ایجاد نماید. به طور مثال امکان دارد مژه های فرد به هم بچسبند و یا سرعت رشد مژه ها متفاوت باشد.

بهترین چسب اکستنشن مژهReviewed by سه رخ on Sep 12Rating: 3.5بهترین چسب اکستنشن مژهاکستنشن مژه با چسب یکی از روش ها اکستنشن مژه می باشد که در آرایشگاه بسیار مورد استقبلا قرار گرفته است به شرطی که با مواد مناسب و توسط فرد با تجربه انجام شود.

6 دیدگاه ها

  1. بهاره گفت:

    آیا این چسب ها با شست و شو از بین می رود؟

  2. خانه اکستنشن گفت:

    لطفا در مورد برند چسب اکستنشن مژه هم مطلب بنویسید . ممنون.

  3. Ronak گفت:

    Vay che khatarnakkkkkk

  4. خاکپور گفت:

    چسب مژه های جدید خیلی از قدیمی ها بهترن. به مژه آسیب نمیرسونن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *