روغن چوب صندل برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن چوب صندل
تیر ۵, ۱۳۹۷
روغن زیتون برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن نارگیل
تیر ۶, ۱۳۹۷

بهترین کرم لایه بردار

بهترین محصولات لایه برداری

بهترین کرم لایه بردار

بهترین کرم لایه بردار

- کرم لایه بردار سینره
   این برند، انواع مختلفی از لایه بردارها را در کشور ایران تولید می کند که یکی از قوی ترین محصولایه لایه بردار آن، کرم لایه بردار آلفاهیدروکسی اسید 10 درصد می باشد. از این کرم برای روشن کردن رنگ پوست، کمک به از بین بردن چین و چروک های ریز و جوانسازی و شادابی پوست با تحریک سلول سازی در آن، استفاده می شود. قیمت تقریبی این کرم، بین 20 تا 25 هزار تومان می باشد.
- کرم لایه بردار رکسول
   این محصول یکی دیگر از کرم های لایه بردار قوی برای جای جوش است که دارای آلفاهیدروکسی اسید بوده و برای از بین بردن چین و چروک، جای جوش و اسکار مناسب است و سرشار از ریزمغذی های پوست بوده که موجب تقویت و جوانسازی پوست می شود. قیمت تقریبی این کرم، 94 تا 105 هزار تومان می باشد.
- کرم لایه بردار لوکاسید
   این کرم لایه بردار معروف نیز دارای رتین آ است که در درمان جوش صورت، لک صورت و لایه برداری سطحی از پوست، بسیار مناسب است.قیمت کرم لایه بردار لوکاسید بسته به برند تولید کننده آن متقاوت می باشد.
- کرم لایه بردار ترتینوئین
   کرم های دارای ترتینوئین در شکل ها و برندهای گوناگون و در درصدهای محتلف تولید و بازار عرضه می شوند که دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد. به طور کلی، این کرم ها دارای ترکیبات ترتینوئین و ویتامین A هستند که موجب لایه برداری قوی از سطح پوست خواهند شد. این کرم شامل اشکال زیادی از کرم موجود در بازار است که هر کدام قیمت مختلفی دارند ( به طور مثال: لوکاسید، کترل، دیفرین، آداپالن، زوراک، آکنه مایسین پلاس، رتین آ، رتینوئید)

بهترین کرم لایه بردارReviewed by آرایشگاه on Jun 27Rating: 2.5بهترین کرم لایه برداربرای لایه برداری و جوانسازی پوست کرم های مختلفی تحت عنوان برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. در این مقاله بهترین کرم لایه بردار را به شما معرفی می کنیم.

برای لایه برداری و جوانسازی پوست کرم های مختلفی تحت عنوان برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *