هزینه انجام اولاپلکس
قیمت اولاپلکس
تیر ۹, ۱۳۹۷
مهمترین ترفند های آرایشی با مداد سفید
کاربرد مداد سفید در آرایش
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار

بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار

افرادی که پوست ان ها مستعد جوش و آکنه است باید برای آرایش و انتخاب کرم پودر خود نکات زیادی را مد نظر قرار دهند. زیرا انتخاب اشتباه یک محصول آرایشی می تواند مقدار جوش های صورت را افزایش دهد. در این مطلب سعی داریم بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار را به شما معرفی کنیم. 
- کرم پودر Fenty Beauty Pro Filt’r Soft Matte Longwear
   تولید کنندگان این کرم پودر بر این باورند که این محصول ارزش اعتماد کردن را دارد! سایه های رنگی این کرم پودر کامل هستند و برای هر رنگ از پوست می توانید یک رنگ کرم پودر عالی انتخاب کنید و همچنین برای پوست های مستعد جوش و آکنه تاثیر فوق العاده ای دارد! تنها یک پمپ کردن از این کرم پودر برای پوشش قرمزی و ناهمواری های به جا مونده از جوش روی صورت بسیار مناسب است!
- کرم پودر Bobbi Brown Skin Long-Wear Weightless 
   کرم پودرهای این برند برای مراقبت و نگهداری از پوست مستعد جوش و آکنه تولید شده اند! در این محصول از نوعی شکر دریایی استفاده شده و پوشش متوسط را برای پوست ایجاد می کند. این محصول هیچگونه درخششی بر روی پوست ندارد اما دارای اثر فوق العاده ای روی پوست های جوش دار است! این کرم پودر وزن بسیار سبکی داشته و ماندگاری زیادی هم بر روی پوست دارد.
- کرم پودر Dior Forever Undercover
   این کرم پودر رنگدانه های بسیار خوبی دارد و با فرمول سرم مانندی که دارد گزینه بسیار مناسب برای پوست های مستعد آکنه است. این کرم پودر بلافاصله بعد از استفاده پوست رو به یک بوم خیلی صاف و مناسب برای آرایش کردن تبدیل می کند. این کرم پودر به خوبی روی پوست ترکیب شده  و ماندگاری 24 ساعته دارد.
- کرم پودر  Maybelline New York Fit Me Matte + Poreless
   این کرم پودر برای افرادی که به دنبال یک پوشش متوسط برای پوست خود هستند بسیار مناسب است و بعد از استفاده ظاهری نرم و صاف برای پوست ایجاد خواهد کرد. این کرم پودر به منافذ پوستی نفوذ کرده، روی خطوط ریز روی پوست جمع نشده، قرمزی و التهاب روی پوست را برجسته تر نشان نمیدهد و در نهایت درخشش اضافی پوست را نیز از بین می برد!
- کرم پودر  L’Oréal Paris Infallible Pro-Matte
   تمام آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه های مشهور دنیا نسبت به این محصول بهترین نظر را دارند و معتقدند که این کرم پودر یکی از مناسب ترین محصولات برای پوست های جوش دار و مستعد جوش است! این کرم پودر اثر جادویی روی پوست داشته و همچنین ماندگاری 24 ساعته نیز دارد.
- کرم پودر Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place
   این کرم پودر مانند آب روی پوست ترکیب شده و در نهایت یک حالت پودری و خشک روی پوست ایجاد خواهد کرد. به این معنی که بعد از استفاده از این محصول هیچ اثری از قرمزی و تورم جوش روی پوست دیده نخواهد شد! فرمولاسیون این محصول بدون روغن بوده، جوش و آکنه رو تشدید نخواهد کرد و باعث تحریک پوست نیز نخواهد شد.

بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دارReviewed by آرایشگاه on Jul 1Rating: 2.5بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دارافرادی که پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه دارند باید دقت کنند که در هنگام خرید محصولات آرایشی به ویژه کرم پودر و کرم های زیرساز پوست این مورد را در انتخاب خود لحاظ کنند. در این مقاله بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار را به شما معرفی می کنیم.

افرادی که پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه دارند باید دقت کنند که در هنگام خرید محصولات آرایشی به ویژه کرم پودر و کرم های زیرساز پوست این مورد را در انتخاب خود لحاظ کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *