خدمات اسپا
اسپای در آرایشگاه مردانه
آذر ۱۸, ۱۳۹۶
ست کردن آرایش و لباس
چطور رنگ آرایش و لباس را با هم ست کنیم
آذر ۱۸, ۱۳۹۶

بهداشت آرایشگاه زنانه

بهداشت آرایشگاه

بهداشت آرایشگاه زنانه

بهداشت آرایشگاه زنانه

   روزانه افراد مختلفی به یک آرایشگاه مراجعه می کنند که معمولاً برای بیشتر آنها از یک سری وسایل آرایشی استفاده می شود. در صورتی که یکی از مشتریان آرایشگاه دچار بیماری های قابل انتقال در این مکان باشد، می تواند از این طریق دیگران را مبتلا کند. این نوع بیماری ها معمولاً پنهان می باشند و حتی ممکن است فرد مبتلا از آن بی اطلاع باشد به همین دلیل لازم است آرایشگر در صورت مشاهده هر گونه آثار یا نشانه، شخص را مطلع کرده و به او توصیه کند که به پزشک مراجعه کند. به علاوه باید وسایل و لوازمی را که برای فرد استفاده شده است کاملاً ضدعفونی کنند.
   در آرایشگاه های زنانه وسایل و مواد مورد استفاده بسیار متنوع تر و بیشتر از آرایشگاه مردانه است به همین دلیل میزان دقت و رعایت اصول بهداشتی در این آرایشگاه ها بسیار حائز اهمیت است. ضدعفونی کردن وسایل مورد استفاده برای رنگ مو، ویتامینه و کراتینه مو، کوتاهی موها، ریباندینگ و هر انچه که برای ایجاد زیبایی موها استفاده می شود باید با مواد مخصوص کاملاً ضدعفونی گردد. برای انجام خدمات اپیلاسیون حتماً از لوازم یکبار مصرف استفاده شود زیرا امکان انتقال بیماری های پوستی وجود دارد. مواد آرایشی مورد استفاده باید کاملا بهداشتی و مرغوب باشند. علاوه بر وسایل مورد استفاده و مواد آرایشی باید فضای آرایشگاه و محل های تعبیه شده برای شستشوی مو کاملا ضدعفونی شده و تمیز گردد. افرادی که در آرایشگاه زنانه خدمات کاشت ناخن ارائه می دهند باید وسایل خود را بعد از هر بار استفاده کاملاً ضدعفونی کرده و آن ها را تمیز کنند  تا مانع از انتقال بیماری گردد. 
   امروزه بسیاری از آرایشگر ان حرفه ای جهت سهولت در انجام خدمات آرایشی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از انواع لوازم یکبار مصرف برای هر فرد استفاده می کنند. بعلاوه بعضی از آرایشگاه ها برای مشتری های ثابت خود کمدهایی را تعبیه کرده اند که هر مشتری وسایل آرایشی مخصوص به خود را در آن نگه داشته و هر بار برای انجام خدمات آرایشی به راحتی از آن ها استفاده می کنند.

بهداشت آرایشگاه زنانهReviewed by سه رخ on Dec 9Rating: 3.0بهداشت آرایشگاه زنانهرعایت اصول بهداشتی در آرایشگاه های زنانه اعم از لوازم و محیط و مواد مصرفی بسیار مهم می باشد. در این مقاله نحوه دعایت بهداشت در آرایشگاه زنانه را به شما آموزش می دهیم.

رعایت اصول بهداشتی در آرایشگاه های زنانه اعم از لوازم و محیط و مواد مصرفی بسیار مهم می باشد.

1 دیدگاه

  1. اعظم گفت:

    وای واقعا بعضی ارایشگاه ها به بحث بهداشت توجه نمیکنن.تورو خدا خانوما آقایون مواظب باشید بخاطر یکم پول کمتر هر آرایشگاهی نرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *