آرایش عربی
نکات کلیدی آرایش عربی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
بهترین خوراکی برای پوست زیبا
برای داشتن پوست زیبا چه بخوریم؟
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷

بهداشت آرایش چشم

نکات بهداشتی آرایش

بهداشت آرایش چشم

بهداشت آرایش چشم

   لوازم آرایش چشم مانند ریمل مژه و ابرو، خط چشم مایع و سایه چشم محیط مناسبی برای رشد باکتری ها هستند. بنابراین باید آنها رادر محیط خشک و خنک و در ظرف های در بسته نگهداری کنید تا محل رشد باکتری ها و میکروب ها نشوند. هر چند آرایش چشم شامل تعدادی از ابزارها، سایه چشم، ریمل مژه و ابرو و… است، اما لازم نیست همه آنها را با هم برای چشم ها استفاده کنید. آرایش چشم را باید با توجه به رنگ پوست، حالت و رنگ چشم ها انتخاب نمایید. به عنوان مثال یک خط چشم ضخیم بدون هیچ گونه سایه چشم باعث ایجاد یک نگاه پاک و چشمگیر خواهد شد. استفاده بی رویه از لوازم آرایشی موجب آسیب رساندن به چشم و ایجاد محیط باکتریایی در چشم می شود. 
   وسایل آرایش چشم مانند برسها را باید هر شش ماه یکبار تعویض کنید زیرا به راحتی میکروب را به پوست و چشمان شما انتقال می دهند. پنبه و اسفنج ها را نیز باید بعد از یک بار استفاده دور بیندازید تا میکروبها و باکتریها در آن ها رسوخ نکنند. تا حد ممکن سعی کنید از لوازم آرایش خود استفاده کنید نه افراد دیگر. لوازم آرایشی خود را حتی به دوستان خود قرض ندهید زیرا موجب انتقال باکتریها و میکروب ها و عفونت چشم خواهد شد. قبل از اینکه به رختخواب بروید آرایش صورت و بخصوص چشم ها را پاک کنید و با آب بشویید چون مواد موجود در این لوازم موجب التهاب چشم می شوند.

بهداشت آرایش چشمReviewed by سه رخ on May 1Rating: 3.0بهداشت آرایش چشمرعایت بهداشت لوازم آرایش چشم یکی از مهم ترین نکات آرایشی است که هر خانمی چه در آرایشگاه و چه در منزل باید به آن توجه داشته باشد. در این مقاله بهداشت آرایش چشم را به شما آموزش می دهیم.

رعایت بهداشت لوازم آرایش چشم یکی از مهم ترین نکات آرایشی است که هر خانمی چه در آرایشگاه و چه در منزل باید به آن توجه داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *