تونر پوست
تونر پوست چرب
آبان ۱, ۱۳۹۶
ماسک روشن کننده پوست
بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت دوم)
آبان ۱, ۱۳۹۶

بهداشت برس مو

رعایت بهداشت برس مو

بهداشت برس مو

بهداشت برس مو

   رعایت بهداشت برس مو یکی از مهمتریسن نکته های آرایشی است زیرا عدم رعایت آن موجب بیماری های پوست سر و ریزش موها می گردد. نکته بسیار مهم که اغلب فراموش می شود این است که شانه و برس خود را حداقل هفته ای یک بار با آب و صابون باید بشویید. برای داشتن برس تمیز، هر بار بعد از شانه زدن مو ها، موهای اضافی آن را بیرون آورده و دست کم ماهی یک بار آن را با آب گرم و صابون شست و شو دهید. 
   توصیه می کنیم زمانی که برای انجام امور آرایشی مربوط به موها به آرایشگاه می روید، ست برس‌ های خود را به آرایشگاه ببرید. زیرا در آن جا برس‌ها برای آرایش موی سر افراد مختلف استفاده می شود و امکان انتقال بیماری‌ های پوست و مو مانند قارچ‌ ها، شپش و کچلی وجود دارد. برس یک وسیله کاملا شخصی بوده و آن را نباید حتی به اعضای خانواده‌ قرض دهید. زیرا امکان انتقال میکروب‌های بیماری‌های پوست و مو بین اعضای یک خانواده نیز وجود دارد.

بهداشت برس موReviewed by سه رخ on Oct 23Rating: 3.0بهداشت برس مورعایت کردن بهداشت موها در آرایشگاه و حتی در منزل بسیار مهم است زیرا عدم رعایت آن موجب انتقال بیماری های پوست و مو می گردد. در این مقاله موارد بهداشتی برای برس مو را به شما اموزش می دهیم.

رعایت کردن بهداشت موها در آرایشگاه و حتی در منزل بسیار مهم است زیرا عدم رعایت آن موجب انتقال بیماری های پوست و مو می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *