مزایای المنت مو
مزایای صافی مو به روش المنت
مهر ۲۴, ۱۳۹۶
تزریق ژل
کاربرد ژل در پوست
مهر ۲۴, ۱۳۹۶

بیماری فرورفتگی ناخن در گوشت

بیماری ناخن

بیماری فرورفتگی ناخن در گوشت

بیماری فرورفتگی ناخن در گوشت

یکی از شایع‌ترین بیماری های ناخن، فرورفتن ناخن در گوشت می باشد که بسیار دردناک نیز است. این بیماری بیشتر در شست پا اتفاق می افتد. زمانی که ناخن  به‌طرف پایین رشد می کند، از گوشه های ناخن به درون گوشت فرو رفته و گاهاً موجب عفونت و درد می شود.  زمانی که ناخن در گوشت فرو می رود، گوشت را متورم کرده که لمس آن شما احساس درد خواهید کرد. بعد از بروز این مشکل ممکن است که آن ناحیه از گوشت قرمز و عفونی شده و  موجب احساس درد در شما شود.
معمولاً در بیشتر مواقع این عامل موجب بروز عفونت خواهد شد و ممکن است که موجب سفت و متورم شدن انگشت شود. زمانی که انگشت دچار عفونت شود  معمولاً در ناخن فرد چرک ایجاد می شود.البته فرورفتگی ناخن در گوشت دلایل مختلفی دارد. اما معمول ترین  علت آن کوتاه کردن نامناسب ناخن و پوشیدن کفش های تنگ می باشد.

بیماری فرورفتگی ناخن در گوشتReviewed by سه رخ on Oct 16Rating: 3.0بیماری فرورفتگی ناخن در گوشتیکی از بیماری های ناخن بیماری فرورفتگی ناخن در گوشت است که همراه با درد و عفونت نیز هست. در این مقاله این بیماری را به شما آموزش می دهیم.

یکی از بیماری های ناخن بیماری فرورفتگی ناخن در گوشت است که همراه با درد و عفونت نیز هست. در این مقاله این بیماری را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *