ژل و بوتاکس
ویژگی ژل مرغوب
مهر ۳۰, ۱۳۹۶
مدل چتری مو
آموزش چتری مو
مهر ۳۰, ۱۳۹۶

بیماری آسیب‌های بستر ناخن

آسیب های بستر ناخن

بیماری آسیب‌های بستر ناخن

بیماری آسیب‌های بستر ناخن

   یکی از بیماری های مهم ناخن آسیب‌های بستر ناخن است که ناشی از له‌شدگی، گازگرفتگی و یا بریدگی ناخن است. یکی از اصلی ترین عوامل آسیب بستر ناخن‌،گیرکردن و محکم بسته شدن درب به‌صورت ناگهانی بر روی ناخن است که معمولاً همه ما حداقل یکبار این مورد را تجربه کرده ایم. این نوع آسیب ممکن است دردناک بوده و موجب بروز لخته خونی(هماتوم) در زیر ناخن نیز شود. در آسیب‌های شدیدتر قسمت‌هایی از ناخن دچار شکستگی و خردشدگی می‌شود که علاوه بر تخریبا ظاهر ناخن موجب تخریب بافت و ساختار ناخن نیز می شود.
   برای ترمیم ناخن، ابتدا باید این هماتوم ها کاملاً از بین بروند که معمولاً بین 3 تا 6 ماه طول می‌کشد تا بافت جدید ناخن به وجود آید. سپس رشد ناخن از پوستک (کوتیکول) شروع می شود و بافت ناخن به تدریج تکمیل می شود. آسیب های بستر ناخن اغلب در منزل و با مراقبت های خانگی قابل ترمیم می باشد. در وصرت آسیب های شدید نیاز به مراجعه به پزشک می باشد.

بیماری آسیب‌های بستر ناخنReviewed by سه رخ on Oct 22Rating: 3.0بیماری آسیب‌های بستر ناخنبیماری آسیب‌های بستر ناخن یکی از بیماری های ناخن است که ناشی از له شدگی و گاز گرفتی و یا بریدگی است. در این مقاله شما را با این نوع بیماری ناخن بیشتر آشنا می کنیم.

بیماری آسیب‌های بستر ناخن یکی از بیماری های ناخن است که ناشی از له شدگی و گاز گرفتی و یا بریدگی است. در این مقاله شما را با این نوع بیماری ناخن بیشتر آشنا می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *