معرفی رژلب مخملی
رژلب مخملی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷
برند خط چشم
بهترین مارک خط چشم
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷

بی بی کرم درمولند

معرفی بی بی کرم درمولند

بی بی کرم درمولند

بی بی کرم درمولند

   کرم ضد چروک فوری درمولند یکی از کرم های مراقبت از پوست است که ساخته کشور ایران است. این کرم با بهره گیری از موثرترین عصاره گیاهان در پیشگیری و درمان چین و چروک ، ورم و پف صورت بسیار موثر می باشد و به مرور زمان با استحکام و بهبود حالت کشسانی پوست به رفع شل شدگی و افتادگی پوست کمک خواهد کرد. این بی بی کرم فوق العاده، چروک های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش داده و موجب رفع خط اخم، چین و چروک در ناحیه پیشانی خواهد شد. این محصول همچنین حاوی مرطوب کننده های قوی می باشد که علاوه بر آبرسانی و تقویت سلول های پوستی، خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود می بخشد. با مصرف این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد اثرات معجزه گر آن درسفت شدن پوست ، درمان افتادگی و شفاف شدن پوست خود خواهید بود.
   ویتامین های E و C به کار رفته در این کرم فوری به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنند که با تحریک کلاژن، تجدید سلولی و افزایش جریان خون موجب کاهش چین و چروک های پوست خواهند شد. در نظر داشته باشید تحریک سلول های پوستی برای ساخت کلاژن تقریبا یک فرآیند بلند مدت می باشد و در ماه اول استفاده از این کرم تغییر کمی را مشاهده خواهید کرد، بنابراین باید به طور دراز مدت از اینگونه کرم ها استفاده نمود تا کلاژن سازی در پوست انجام گردد. بی بی کرم درمولند ، حاوی دوزهای پایین تری از مواد فعال است و باید به صورت مداوم از این محصول جهت ماندگار شدن اثرات آن استفاده گردد.
از دیگر ویژگی های این کرم:
- رطوبت رسان و مرطوب کننده قوی پوست
- حاوی مواد آنتی اکسیدان
- بهبود دهنده حالت کشسانی پوست
- درمان جوش و جای جوش به علت خاصیت ضد باکتری (آنتی باکتریال) قوی برگ درخت چای
ترکیبات موثر:
عصاره هسته انگور ، صمغ گیاه کور ، هیالورینک اسید ، عصاره درخت چای ، ویتامین E و ویتامین c

بی بی کرم درمولندReviewed by سه رخ on Apr 22Rating: 3.0بی بی کرم درمولندبی بی کرم درمولند بهتین کرم برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی است که توسط کشور ایران تولید شده و موجب آبرسانی و تقویت پوست خواهد شد. در این مقاله این کرم را به شما معرفی می کنیم .

بی بی کرم درمولند بهتین کرم برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی است که توسط کشور ایران تولید شده و موجب آبرسانی و تقویت پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *