راه اندازی برند آرایشی خود
برند آرایشی خود را راه اندازی کنید
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷
دندانه برس مو
انواع دندانه برس مو
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷

بی بی کرم لورآل

معرفی بی بی کرم لورآل

بی بی کرم لورآل

بی بی کرم لورآل

   لورآل (اورآل) یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی در دنیا است که در محصولات این شرکت بزرگ و معروفِ فرانسوی شاهد محصولات آرایشی، مراقبت ازسلامت پوست و مو، کرم‌های ضدآفتاب، عطر و ترکیبات محافظت از مو می باشیم. در سال ۱۹۰۸ یک مهندس فرانسوی رنگ‌ مویی را ابداع و آن‌ را به آرایشگرهای ساکن پاریس م.عرفی کرد و کم کم این رنگ مو را به آن ها فروخت. این مهندس جوان که شولِر نام داشت، در همان سال شرکتی را ثبت کرد که اکنون ما آ‌ن‌ را با نام لورآل می‌شناسیم. مرکز اصلی گروه تولیدی لورآل در شهر کلیشی در نزدیک پاریس قرار دارد.
   این ساختمان در سال ۱۹۶۹ ساخته شده که بر اساس گزارش‌ ها در سال ۲۰۰۴ حدود ۱۴۰۰ نفر در ساختمان اصلی لورآل مشغول به کار بودند. لازم به ذکر است که بزرگ‌ ترین سالن آرایش موی دنیا نیز در این ساختمان قرار دارد. این برند به ساخت محصولات سازگار با طبیعت نیز علاقه زیادی نشان داده؛ به همین دلیل در سال ۲۰۱۲ کارخانه‌ ای را به همین منظور احداث نمود. لورآل امید دارد به لطف تولید محصولات جدید سازگار با محیط زیست تا سال ۲۰۱۹، یک میلیارد مشتری جدید جذب نماید. لورآل اخیرا در ساخت محصولات آرایشی برندهای مختلف خود از فناوری نانوتکنولوژی کمک گرفته است و در ترکیباتی مانند مرطوب‌‌ کننده‌ ها، کرم‌ های ضدآفتاب و محصولات حفظ و نگه‌داری موی لورآل فناوری نانوتکنولوژی به چشم می خورد. جالب است بدانید لورآل به عنوان ششمین دارنده حق امتیاز نانوتکنولوژی در آمریکا شناخته شده است که از کپسول‌ های نانو برای رساندن مواد مؤثری مانند ویتامین A و رتینول پوست به لایه‌ های زیرین استفاده نموده است. لورآل در حال حاضر از پردرآمدترین شرکت‌های جهان است که لیلیان بتانکور، ثروتمند ترین زن دنیا جزء سهامداران اصلی این شرکت بود. این برند پر طرفدار دو نوع بی بی کرم تحت عناوین بی بی کرم احیا و لیفتینگ پوست گندمگون لورآل و بی بی کرم روشن کننده و ضد آفتاب لورآل در بازار وجود دارند. در ادامه این بی بی کرم ها را به شما معرفی می کنیم.
بی بی کرم احیا و لیفتینگ پوست گندمگون لورآل:
کرم احیا، لیفتینگ و ترمیم کننده پوست گندمگون بی بی این محصول علائم پیری مانند چین و چروک پوست را کاهش داده و به پوست استحکام بخشیده و عیوب پوست را بر طرف می سازد. این بی بی کرم رنگ پوست را شفاف و با طراوت کرده و پوست را صاف، هموار، روشن و درخشان کرده و پوست را به مدت 24 ساعت آبرسانی خواهد کرد. 
بی بی کرم روشن کننده و ضد آفتاب لورآل:
   این کرم پوست را آب رسانی و نرم کرده و عیوب پوست را برطرف می سازد. این بی بی کرم رطوبتی که بی بی کرم به پوست می دهد که تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. بی بی کرم لورآل با فناوری محافظت کننده در مقابل اشعه مضر آفتاب، از پیدایش لکه‌ های تیره بر روی پوست جلوگیری به عمل آورده و آن را روشن و شفاف می سازد. در ترکیب این کرم محافظت کننده‌ های ضد آفتاب SPF15 و محافظت کننده‌ های پوست در مقابل اشعه UVA استفاده شده است. ویژگی‌های کلی این محصول جلوگیری از پیدایش لکه های تیره و آب رسان پوست است.

بی بی کرم لورآلReviewed by سه رخ on Apr 19Rating: 3.0بی بی کرم لورآلمحصولات مراقبت پوست اورآل شامل بی بی کرم احیا و لیفتینگ پوست گندمگون لورآل و بی بی کرم روشن کننده و ضد آفتاب لورآل می باشد. در این مقاله این دو محصول را به شما معرفی می کنیم.

محصولات مراقبت پوست اورآل شامل بی بی کرم احیا و لیفتینگ پوست گندمگون لورآل و بی بی کرم روشن کننده و ضد آفتاب لورآل می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *