لوسیون بدن
لوسیون بدن چیست؟
مهر ۲۸, ۱۳۹۶
بیماری ناخن
بیماری اختلالات ناخن
مهر ۲۸, ۱۳۹۶

انواع تاتو خط چشم

تاتو خط چشم

انواع تاتو خط چشم

انواع تاتو خط چشم

   آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه که برای مشتریان خود تاتو خط چشم را انجام می دهند، در مورد انتخاب تاتو برای چشم موارد زیر را پیشنهاد می دهند. شما می توانید با استفاده از این مطلب مناسب ترین تاتو را متناسب با نوع حالت چشم خود انتخاب نمایید. در واقع تاتو خط چشم علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و جذاب برای چشمان شما، باید عیوب چشم را پوشانده و چهره را متعادل نیز سازند. 
- اگر چشمان درشتی دارید:
اگر چشمان درشتی دارید بهترین تاتو خط چشم برای شما، تاتو مدل پهن است که موجب جذاب تر شدن چشمان شما می شود. البته اگر قصد دارید چشمانتان کوچکتر و گردتر به نظر برسد توصیه می کنیم از تاتو خط مژه که در داخل چشم کشیده می شود استفاده نمایید. (بهتر است پهنا و اندازه تاتو خط چشم، کمتر از حالتی که به صورت عادی آرایش می کنید انتخاب شود)
- اگر چشمان گود رفته دارید:
یک مدل تاتو خط چشم باریک و ظریف می تواند گودی چشمان شما را محو کند. در این گونه افراد تاتو خط مژه چشم را کوچکتر نشان خواهد داد به همین دلیل گزینه مناسبی برای شما نمی باشد. 
- اگر چشمانی از حدقه بیرون زده دارید:
برای این دسته از افراد یک تاتو خط چشم پهن در بالای پلک، چشم ها را زیباتر و جذابتر می سازد. (بهتر است پهنا و اندازه تاتو خط چشم، کمتر از حالتی که به صورت عادی آرایش می کنید انتخاب شود)
- اگر چشمان ریزی دارید: 
برای درشت جلوه دادن این نوع چشم‌ها، توصیه می کنیم هم بالای چشم و هم پایین آن خط چشم بکشید؛ زیرا به‌طور کلی وقتی تاتو خط چشم پایین را انجام می دهید چشم‌ها درشت‌تر خود را نشان می دهند. 
- اگر چشمان با فاصله دارید: 
برای این نوع چشم ها توصیه می کنیم از خط‌ چشم‌ های گوشه‌ دار استفاده نمایید، به این معنی که خط‌ چشم از گوشه داخلی چشم بیرون آید. زیرا با استفاده از این مدل فاصله بین چشم‌ ها کمتر خود را نشان خواهد داد زیرا تاتو خط‌ چشم این فاصله را به صورت کامل می‌پوشاند.
- اگر چشمانی نزدیک به هم دارید:
برای این دسته از افراد تاتو خط‌ چشم‌ کامل و از ابتدا را توصیه نمی کنیم بلکه بهتر است از خط‌ چشم نیمه استفاده نمایید یعنی از نصف پایانی یا یک سوم انتهایی چشم ،خط چشم بکشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر خود را نشان دهد.
- اگر چشمان گردی دارید:
این دسته از خانم ها باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریک کشیده و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنند. در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را کشیده شود تا چشم کشیده‌ تر به‌ نظر رسیده و گردی آن کاملاً پوشانده شود. 

انواع تاتو خط چشمReviewed by سه رخ on Oct 20Rating: 3.0انواع تاتو خط چشمبرای انواع مدل های چشم می توان تاتوهای مختلفی از خط چشم را امتحان کرد اما مناسب ترین تاتو آن است که عیوب چشم را بپوشاند. در این مقاله انواع تاتو خط چشم را به شما آموزش می دهیم.

برای انواع مدل های چشم می توان تاتوهای مختلفی از خط چشم را امتحان کرد اما مناسب ترین تاتو آن است که عیوب چشم را بپوشاند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *