مدل آرایش عربی
آرایش خلیجی
مهر ۲۱, ۱۳۹۶
آرایش بدن
آرایش بدن چیست؟
مهر ۲۲, ۱۳۹۶

تاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشی

تاریخ انقضاء محصول آرایشی

تاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشی

  تاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشی

تاریخ انقضاء بعد از بازکردن محصول یا Period after opening) PAO) یک تاریخ است که به صورت سمبلیک و به شکل علامت و به صورت مخفف در پایین محصولات پوستی و محصولات شخصی و لوازم آرایشی درج شده است. این تاریخ و علامت یکی از فاکتورهای مهم است که نشان می دهد بعد از باز کردن محصول و بعد از اولین استفاده از یک محصول تا چند ماه محصول موردنظر قابل استفاده خواهد بود.
   این عدد به صورت مخفف و بر مبنای ماه بر روی محصولات آرایشی و مراقبت پوست درج می شود . مثلا 8 ماه که به صورت 8 M و یا 12 ماه که به صورت 12 M نوشته می شود . بسیای از خانم ها و حتی ارایشگران به این علامت و تاریخ زیاد توجه نمی کنند در صورتی که عدم توجه به این تاریخ می تواند عواقب جبران ناپذیری برای فرد داشته باشد. توصیه سایت سه رخ به تمامی خانم های عزیز این است هنگام خرید محصولات به این تاریخ ها توجه فرمایید.

تاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشیReviewed by سه رخ on Oct 13Rating: 3.0تاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشیتاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشی یکی از فاکتور های مهم در لوازم آرایشی است که به صورت یک علامت بر روی محصول درج می شود. در این مقاله شما را با این نوع تاریخ آشنا می کنیم.

تاریخ انقضاء پس از باز کردن محصول آرایشی یکی از فاکتور های مهم در لوازم آرایشی است که به صورت یک علامت بر روی محصول درج می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *