آشنایی با لمینیت مژه
لمینیت مژه
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷
آموزش روش تست عطر و ادکلن
روش تست عطر و ادوکلن
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷

تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدر است؟

تاریخ انقضاء لوازم آرایشی

تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدر است؟

تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدر است؟

   هر کدام از لوازم آرایشی تاریخ انقضای مخصوص به خود دارند که معمولا بر روی تیوپ و بدنه آن ها درج شده است. البته علاوه بر آن در بیشتر محصولات آرایشی یک تاریخ انقضای دیگری نیز درج شده است که مبنی بر مدت زمان استفاده از محصول پس از بازشدن درب آن است. در ادامه تاریخ انقضای هر محصول آرایشی را ب تفکیک آموزش خواهیم داد:
- رژگونه (18-12ماه)
   به تاریخ انقضای رژگونه ها دقت کنید. اگرچه رژگونه پودری یک ماده آرایشی خشک می باشد، اما به مرور زمان و گذشتن از تاریخ مصرف آن، نباید از آن استفاده کنید. این موضوع در مورد نوع کرم آن بسیار مهم تر است. تاریخ انقضای رژگونه ها معمولا بین 12 تا 18 ماه می باشد.
- رژلب (18-12 ماه)
   رژلب جزء آن دسته لوازم آرایشی است که دیر فاسد می شود، اما به دلیل برخورد زیاد با لب و دهان نباید از آن ها زیاد استفاده کنید. به خصوص بعد از سرماخوردگی یا بیماری های دهان و لب، رژلب خود را تعویض کنید. ظاهر رژ لب به سادگی فاسد شدن آن را نشان خواهد داد. رژ لب های جامد وقتی سفت می شوند و خوب روی لب نمی نشیند و رژلب های مایع وقتی چسبناک می شوند، به این معنی می باشند که باید آن ها را دور بیندازید. عمر مفید یک رژلب بین 12 تا 18 ماه می باشد.
- مداد چشم (24-18 ماه)
   دور انداختن مدادهای قدیمی بسیار مهم است. همه ما می دانیم چشم ها بسیار حساس هستندو بالطبع مراقبت و نگهداری موادی که با چشم سروکار دارد، بسیار سخت است. برای اینکه عمر مداد خط چشم را افزایش دهید، آن را به کرات بتراشید تا پوشش بیرونی مداد تراشیده شود. اگر از مدادهای خود به درستی نگهداری کنید، حدود 18 تا 24 ماه قابل استفاده هستند.
- ریمل (4-3 ماه)
   ریمل یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی است که خانم ها برای زیباتر و جذاب تر نشان دادن چشم های خود آن را به صورت مرتب استفاده می کنند، اما باید توجه داشت برای کاهش عوارض چشمی هر ریمل تنها 3 تا 4 ماه تاریخ انقضا دارد و گذشت این تاریخ به معنی دورانداختن آن ریمل و عدم استفاده از آن است. هر بار که شما برس ریمل یا خط چشم خود را به درون مخزن آن فرو می برید در واقع آن را در میان باکتری ها فرو خواهید برد. به همین دلیل این محصول دارای کوتاه ترین طول عمر در بین محصولات آرایشی است. به همین دلیل اگر تمایل دارید چشمان خود را از خطر ابتلا به عفونت ها حفظ کنید، توصیه می کنیم خساست به خرج ندهید و رمیل خود را بعد از هر 3 ماه عوض کنید.
- لاک (2 سال)
   بسیاری از خانم ها اینگونه تصور می کنند لاک ناخن تاریخ انقضا ندارد و لزومی ندارد لاکی که سال هاست در میان لوازم آرایش است را دور بیندازید. بهتر است بدانید لاک ناخن به دلیل انتقال ماده حساسیت زا به سایر قسمت های پوست و آسیبی که به ناخن وارد می کند، نباید به مدت طولانی استفاده شود و منقضی شدن آن برای سلامت پوست بسیار مضر می باشد. محصولات آرایشی استاندارد و مارک های معتبر را فقط از مراکز مطمئن خریداری کنید تا از این طریق از زیان و ضرر مواد تقلبی محصولات آرایشی بهداشتی جلوگیری کنید. بهتر است لاک ها را بعد از 2 سال دور بیندازید.
- کرم پودر (12-6 ماه)
   مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد؛ توجه و  نداشتن دقت کافی بر روی تاریخ مصرف لوازم آرایشی می تواند عوارض جبران ناپذیری برای پوست ایجاد کند. کرم پودرهای پوششی بیشترین طرفداران را در بین لوازم آرایشی دارد و مصرف کنندگان آن باید بدانند تمام کرم پودرهایی که خطوط و لک های پوستی را برطرف می کنند تنها بین 6 تا 12 ماه تاریخ انقضا دارند و کانسیلرها حداکثر 1 سال قدرت ماندگاری دارد. خانم ها برای محافظت از پوست صورت خود و جلوگیری از بروز سرطان، باید لوازم آرایشی مرغوب، معتبر و دارای تاریخ انقضا خریداری نمایند در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری به مرور بر روی پوست و چشم ها به وجود خواهد آمد.

تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدر است؟Reviewed by آرایشگاه on May 19Rating: 3.0تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدر است؟بسیاری از خانم ها در هنگام خرید محصولات آرایشی به تاریخ انقضای آن توجهی نمی کنند و همین عامل موجب ایجاد مشکلات پوستی و چشمی خواهد شد. در این مقاله تاریخ انقضای انواع لوازم آرایشی را به شما اموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها در هنگام خرید محصولات آرایشی به تاریخ انقضای آن توجهی نمی کنند و همین عامل موجب ایجاد مشکلات پوستی و چشمی خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *