ماسک آبرسان پوست
ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرین
بهمن ۴, ۱۳۹۶
روش جلوگیری از وز شدن مو-درمان موی وز
جلوگیری از وز شدن مو
بهمن ۵, ۱۳۹۶

تجهیزات آرایشگاه زنانه

وسایل آرایشگاه زنانه

تجهیزات آرایشگاه زنانه

تجهیزات آرایشگاه زنانه

آرایشگاه های زنانه بدلیل تنوع در خدمات آرایشی دارای تجهیزات آرایشی مختلفی می باشند. در آرایشگاه های زنانه انواع وسایل برای انواع خدمات آرایشی نیاز است زیرا اکثر کارهایی که در آرایشگاه و سالن های زیبایی زنانه انجام می شود نیاز به یک وسیله تخصصی دارد. امروزه بسیار از افراد با توجه به فضا و دکوراسیون آرایشگاه و کیفیت ارائه خدمات یک آرایشگاه را انتخاب می کنند و برای مدت طولانی جزء مشتری های آن می مانند. 
مهمترین تجهیزات آرایشگاه زنانه شامل: انواع صندلی های سالن انتظار و صندلی های تخصصی برای انجام خدمات آرایشی مختلف، آینه های قدی، انواع وسایل حرارتی مانند سشوار، اتو مو و غیره، انواع شانه ها برای کوتاهی و براشینگ مو، انواع وسایل اصلاح صورت مانند موم و ظرف گرم کردن موم و پیشبند و غیره، انواع قیچی برای کوتاهی مو و موچین و بند برای اصلاح ابرو و صورت، انواع تاج ها و گیره های مخصوص برای شینیون و آرایش مو، انواع وسایل آرایش و ومیکاپ عروس، انواع وسایل جهت انجام خدمات ناخن مانند لاک، سوهان، مواد کاشت و دیزاین ناخن و غیره، انواع وسایل رنگ مو، مانند ظرف ها و برس های رنگ مو، انواع رنگ موها، سمپل رنگ مو، انواع پیشبندها و کلاه های رنگ مو و غیره، انواع وسایل بهداشتی و وسایل اپیلاسیون بدن، انواع مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده، وسایل لازم جهت انجام خدمات میکرونیدلینگ و میکروپیگمنتیشن مانند رنگ ها و قلم انجام کار و مواد پاک کننده و غیره و سایر موارد است.
هر آرایشگاه با توجه به انواع خدماتی که ارائه می دهد موظف است وسایل و تجهیزات مرتبط با آن را تهیه و در سالن آرایشگاه قرار دهد. این وسایل در صورت یکبار مصرف بودن برای هر  فرد باید به صورت تازه استفاده شود و وسایلی که به صورت ثابت هستند پس از هر بار استفاده حتما باید ضدعفونی شوند. تجهیزات آرایشگاه با پیشرفت روش های آرایشی ممکن است تغییر و یا افزایش یابد. هر آرایشگر برای اینکه موفق باشد باید خود را مطابق با به روزترین متدها و تجهیزات آرایشی همراه کند. 

تجهیزات آرایشگاه زنانهReviewed by سه رخ on Jan 24Rating: 3.0تجهیزات آرایشگاه زنانهآرایشگاه های زنانه با توجه به تنوع در ارائه خدمات آرایشی دارای انواع مختلفی از تجهیزات هستند که هر کدام فعالیتی تخصصی را انجام می دهند. در این مقاله تجهیزات آرایشگاه زنانه را به شما معرفی می کنیم.

آرایشگاه های زنانه با توجه به تنوع در ارائه خدمات آرایشی دارای انواع مختلفی از تجهیزات هستند که هر کدام فعالیتی تخصصی را انجام می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *