وکس ذغال خانگی
آموزش درست کردن وکس ذغال خانگی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۷
بهترین روش ماندگاری رژلب
ماندگاری رژلب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایشی زنان فرانسوی

ترفندهای آرایش فرانسوی

ترفندهای آرایشی زنان فرانسوی

ترفندهای آرایشی زنان فرانسوی

   ترفندهای آرایشی بسیار زیادی وجود دارد که خانم ها در سراسر دنیا برای زیباتر شدن از آن ها استفاده می کنند. اما زنان فرانسوی ترفندهای خاصی برای آرایش و زیبایی خود دارند. آرایش هایی زیبا و خاص با چهره ای جذاب مخصوص بانوان فرانسوی است. در این مقاله ترفدهای آرایش فرانسوی را به شما آموزش می دهیم. ترفندهای آرایشی
- ترفند اول:
   اگر قصد دارید به سبک زنان فرانسوی زیباتر شوید بهتر است بدانید فرانسوی ها هیچ وقت کامل آرایش نمی کنند. زیرا آنها اعتقاد دارند آرایش یک عضو از چهره باعث جذابیت بیشتری در صورت خواهد شد. مثلا فقط رژ لب بزنید یا فقط به چشم ها ریمل بزنید.
- ترفند دوم:
   همه خانم ها عطر را روی گردن و مچ دست خود میزنند اما زنان فرانسوی ترفندهای دیگری دارند. آن ها عطر را روی موها، کیف و پشت گوش خود می زنند و یا حتی گاهی عطر را در هوا اسپری می کنند تا مقدار مناسبی از عطر روی موها و لباس شان بنشیند.
- ترفند سوم:
   زنان فرانسوی معتقدند زیبایی باید برای خود فرد رضایت بخش باشد نه دیگران. به همین دلیل هرگز سمت عمل های زیبایی نمی روند و هر طور که دوست دارند آرایش می کنند.
- ترفند چهارم:
   اگر سبک خاصی در آرایش کردن ندارید می توانید مانند فرانسوی ها در زمان بیکاری روش های مختلف آرایش را امتحان نمایید تا هم سرگرم شوید و هم سبک آرایشی دلخواه خود را پیدا کنید.
- ترفند پنجم:
   برای رفتن به مسافرت کیف بزرگ لوازم آرایش را با خود حمل نکنید زیرا در مسافرت به سایه چشم 36 رنگه و هایلایتر و کانسیلر نیازی ندارید. بهتر است لوازم آرایش ضروری مانند کرم پودر، ریمل و رژ لب همراه خود ببرید.

ترفندهای آرایشی
ترفندهای آرایشی زنان فرانسویReviewed by آرایشگاه on Jun 7Rating: 2.5ترفندهای آرایشی زنان فرانسویآرایش زنان فرانسوی یکی از مشهورترین انواع آرایش است که بسیار جذاب و شیک است و در عین حال چهره بسیار ساده و طبیعی به نظر می رسد. در این مقاله ترفندهای آرایشی زنان فرانسوی را به شما اموزش می دهیم.

آرایش زنان فرانسوی یکی از مشهورترین انواع آرایش است که بسیار جذاب و شیک است و در عین حال چهره بسیار ساده و طبیعی به نظر می رسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *