آشنایی با نکات بهداشتی آرایشگاه
نکات بهداشتی در آرایشگاه
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷
مواد غذایی ایجاد کننده جوش
غذاهای جوش زا
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایش شب

نکات آرایش شب

ترفندهای آرایش شب

ترفندهای آرایش شب

آرایش یکی از راه های جذاب تر به نظر رسیدن قبرای هر خانمی است. خانم هایی که علاقه زیادی به مهمانی و مجالس مختلف دارند باید بدانند برای حضور در این مراسم ها چگونه آرایش کنند و چه مدل لباسی به تن کنند. آرایش شب مناسب ترین آرایش برای مجالس و مهمانی های شبانه است. در این مطلب ترفندهای آرایش شب را به شما آموزش می دهیم:
1. تناسب بین لباس و آرایش شب
   بسیاری از خانم‌ ها بدون توجه به نوع لباسی که قرار است در مهمانی بپوشند، آرایش صورت خود را آغاز می‌ کنند. اما آرایش شب باید متناسب با مدل و نوع لباس باشد تا در نظر سایر افراد هماهنگی در ظاهر شما رعایت شود. به طور مثال فرض کنید که با یک لباس کاملا مجلل و زرق و برقی، یک آرایش شب بسیار شلوغ، غلیظ و پر از رنگ داشته باشید. آرایش صورت شما در این حالت کاملا مسخره به نظر می رسد و حتی زیبایی لباس را نیز از بین خواهد برد.
2. پرایمر باکیفیت
   سعی کنید یک پرایمر با کیفیت و جنس خوب تهیه کنید. دقت کنید آرایش شب باید تا چند ساعت روی صورت شما دوام بیاورد و شما هم در مهمانی نباید نگران پاک شدن، لکه‌ ای شدن و ریختن میکاپ صورت خود باشید، پس یک پرایمر خوب می تواند نتیجه ای مطلوب برای شما داشته باشد. پرایمر صورت کاملا صاف و آماده‌ای برای انجام آرایش به شما می دهد و در ضمن موجب ماندگاری آرایش صورت شما نیز خواهد شد.
3. آرایش پوست
   پوست برای آرایش، مانند بوم برای نقاشی است. اگر پوست هر گونه لکه، سیاهی، تغییر رنگ و پوسته پوسته داشته باشد، قطعا بهترین و جذاب‌ ترین آرایش چشم و ابرو و لب، به کمکی در زیباتر شدن چهره نخواهند کرد. اگر پوست را به درستی زیرسازی و آرایش کنید، قطعا یک آرایش چشم معمولی هم باعث زیبایی آرایش صورت شما خواهد شد.
4. نقطه قوت چهره شما در زیبایی کجاست؟
   باید بدانید کدام بخش از چهره شما زیباتر است و بار جذابیت صورت را به دوش می‌کشد. لب‌ ها، چشم، ابرو، گونه، بینی یا پوست؟ روی هر کدام از این بخش‌ ها فکر کنید و بهترین بخش را برای متمرکز کردن آرایش خود انتخاب نمایید. مثلا اگر لب‌ های جذاب و زیبایی دارید، بهتر است با یک آرایش جذاب، خاص و متفاوت به زیباتر شدن آرایش شب کمک نمایید. نقطه مقابل این مسئله هم، بخش‌ های غیر زیبای صورت است. مثلا اگر ابروهای زیبایی ندارید، اصلا لازم نیست با آرایش زیاد و طراحی نامناسب، سعی کنید ابروها را واضح تر کنید، چون در این صورت زیبا نبودن آن‌ ها بیشتر به نظر خواهد رسید.
5. پودر براق کننده
   از هر نوع براق کننده‌ ای که در لوازم آرایش خود دارید، می‌توانید استفاده کنید. فقط کمی از بخش‌ های استخوان ابرو (زیر ابرو)، استخوان گونه و گوشه داخلی چشم را درخشان نمایید. این ترفند برای جذابیت بیشتر آرایش شب و میکاپ صورت ، بسیار عالی است.

ترفندهای آرایش شبReviewed by آرایشگاه on May 14Rating: 3.0ترفندهای آرایش شبآرایش شب یکی از انواع آرایش است که برای عروسی و مجالس و مهمانی های شبانه مناسب می باشد زیرا ماندگاری بیشتری بر روی پوست دارد. در این مقاله ترفندهای مهم آرایش شب را به شما آموزش می دهیم.

آرایش شب یکی از انواع آرایش است که برای عروسی و مجالس و مهمانی های شبانه مناسب می باشد زیرا ماندگاری بیشتری بر روی پوست دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *