آموزش شینیون خطی
شینیون خطی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷
طراحی کروم ناخن
طراحی لاک ناخن با کروم
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷

ترفند آرایش چشم

آموزش ترفند آرایش چشم

ترفند آرایش چشم

ترفند آرایش چشم

برای آرایش کردن چشم ها روش ها و محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید از ان ها برای آرایش استفاده کنید. اما اینکه آرایشی تمیز و زیبا داشته باشید بسیار اهیمت دارد. بسیاری از خانم ها زیباترین آرایش را بر روی چهره خود انجام می دهند اما به تمیز بودن آرایش اهمیت نمی دهند. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه زنانه هنگام آرایش چهره برای مشتریان خود و عروس دقت لازم را دارند تا علاوه بر رعایت اصول کلی ارایش، چهره فرد تمیز و مرتب باشد. 
در این ویدیو چند ترفند آرایشی را با استفاده از چسب نواری به شما اموزش می دهیم تا آرایشی تمیز و زیبا داشت هباشید. با استفاده از چسب نواری شما می توانید خط چشمی زیبا و هماهنگ برای چشم ها بکشید و خرده سایه های ریخته شده روی گونه و زیر پلک را به راحتی تمیز کنید. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

ترفند آرایش چشمReviewed by آرایشگاه on Aug 17Rating: 3.0ترفند آرایش چشمبرای ارایش چشم ترفندها و روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از ان ها می توانید چهره ای زیبا و آرایشی جذاب داشته باشید. در این مقاله ترفندهای آرایش چشم را به شما آموزش می دهیم.

برای ارایش چشم ترفندها و روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از ان ها می توانید چهره ای زیبا و آرایشی جذاب داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *