بهترین راه انتخاب بهترین سی سی کرم
انتخاب بهترین سی سی کرم(قسمت۲)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷
بهترین آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال
آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال(قسمت۲)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

ترمیم رژلب شکسته

بهترین راه ترمیم رژلب شکسته

ترمیم رژلب شکسته

ترمیم رژلب شکسته :

          اگر نیمی از رژلب تان شکسته است ، انتهای رژ لب را ذوب کنید. اگر رژ لب شما نصفه است، دوباره آن را با ذوب کردن هر دو طرف دوباره با هم مخلوط کنید. با استفاده از تکه  پنبه، قسمتهای رویی رژ لب را صاف کنید، سپس از یک فندک برای نرم کردن پایه استفاده کنید. بلافاصله بعد از اینکه پایه رژ لب کمی ذوب شد، قسمت شکسته شده را سریع صاف کنید. قطعات را با دقت صاف کرده و به هم بچسبانید.

         اگر  پایه رژلب شما شکسته باشد، پایین رژ لب را ببرید. اگر رژ لب شما درست در جایی که آن را به پایه متصل می شود، قطع شود بسیار آسان است. از یک خلال دندان یا ابزار کوچک دیگر برای حذف رژ لب که در پایین پایه گیر کرده است استفاده کنید. حالا قسمت بالای رژ لب را که از بین رفته را بگیرید و در قسمت پایینی آن را در پایه قرار دهید .

      اگر رژ لب شما اکثرش ذوب شد، یک قالب رژ لب قابل استفاده مجدد بگیرید. اگر شما جای گرم زندگی میکنید و رژ لب شما ذوب شده است ، یک قالب رژ لب قابل استفاده مجدد بخرید. بهترین مکان برای پیدا کردن این لوازم آرایش ها آنلاین است و تقریبا 15 دلار هزینه دارند.

      اگر نتوانستید رژلب تان را در ظرف ش ثابت کنید، رژ لب را به یک ظرف انتقال دهید. اگر رژ لب شما به صورت تکه تکه شده است و به سادگی نمیتوانید بازسازی کنید ، همه آن را ذوب کنید. قطعات رژ لب را در یک قاشق بزرگ قرار دهید و آنها را با استفاده از یک حرارت ذوب کنید. پس از آنکه تمام ذوب شد، آن را به یک ظرف کوچک یا پالت رژلب انتقال دهید. حالا می توانید انگشت خود را برای اعمال رژ لب استفاده کنید یا از قلم مو لب استفاده کنید.

ترمیم رژلب شکستهReviewed by سه رخ on Apr 8Rating: 3.0ترمیم رژلب شکسته

اگر نیمی از رژلب تان شکسته است ، انتهای رژ لب را ذوب کنید. اگر رژ لب شما نصفه است، دوباره آن را با ذوب کردن هر دو طرف دوباره با هم مخلوط کنید. با استفاده از تکه  پنبه، قسمتهای رویی رژ لب را صاف کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *