ماندگاری بیشتر اکستنشن مژه
ماندگاری بیشتر اکستنشن مژه(قسمت۲)
اسفند ۲, ۱۳۹۵
لوازم مورد نیاز برای انجام مانیکور و پدیکور
لوازم مانیکور و پدیکور
اسفند ۲, ۱۳۹۵

ترمیم مو های آسیب دیده(قسمت۲)

انتخاب ماسک مو

ترمیم مو های آسیب دیده(قسمت2)

از نرم کننده  استفاده کنید

درمان هفتگی توسط نرم کننده بهترین راه برای ترمیم مو های آسیب دیده‌ است همچنین از شکنندگی و خرابی آن در آینده نیز جلوگیری می‌کند. همه نرم کننده‌ها یکسان نیستند و مهم است که از نرم کننده مناسب نوع موی خود که مو های شما را سنگین نمی‌کند یا ظاهر آن‌ها را چرب نمی‌کند استفاده کنید. استفاده از نرم کننده برای مو های رنگ شده ضروری است. رنگ موهای آسیب دیده سریع‌تر از مو های سالم از بین می‌رود. اگر امکانش را دارید, با آرایشگر خود مشورت کنید و نرم کننده مناسب برای مو های خود را پیدا کنید.

استفاده از روغن داغ

سبب درخشندگی و رطوبت مو ها می‌شود. این روش درمان بسیار ساده است و در منزل هم می‌توانید آن را امتحان کنید. می‌توانید از روغن زیتون یا روغن سنبل هندی استفاده کنید. روغن را به مو های مرطوب خود بمالید و آن را با کلاه حمام یا کلاه پلاستیکی بپوشانید, برای اعمال گرما, می‌توانید یک حوله داغ دور سر خود بپیچید یا در یک روز گرم, زیر آفتاب بنشینید. صبر کنید تا مو هایتان به آرامی و در دمای اتاق خنک شود. سپس آن را با آب خنک بشویید. از این روش می‌توانید ماهی ۱ تا ۳ بار, بسته به میزان آسیب دیدگی مو و روش خشک کردن مو هایتان استفاده کنید. روغن زیاد ظاهر مو هایتان را چرب می‌کند پس روغن زیاد به مو هایتان نمالید.

کوتاه کردن مو ها

اگر مو هایتان آسیب دیده و شکننده شده است ممکن است فکر کنید که روزهای خوب آن به سر رسیده است. کوتاهی مو , شما را نجات خواهد داد. نیازی نیست تا آن‌ها را خیلی کوتاه کنید اما مدل مو های پسرانه و مصری باعث می‌شود تا تمام آسیب دیدگی‌ها از بین بروند و نیازی به امتحان کردن راه‌های دیگر نباشد و بتوانید در خرید محصولات و صرف زمان برای استفاده آن‌ها صرفه جویی کنید. اگر جرات آن را ندارید که مو هایتان را زیاد کوتاه کنید می‌توانید کمی آن‌ها را مرتب کرده و با این کار بخشی از آسیب دیدگی را از بین ببرید و روند درمان را تسریع کنید.

دیدگاه ها بسته شده است