ماسک ماست و آلوئه ورا
روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمی
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷
میکروپیگمنتیشن مو
میکروپیگمنتیشن پوست سر
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

ترمیم مو با کراتین گیاهی

کراتینه گیاهی مو

ترمیم مو با کراتین گیاهی

ترمیم مو با کراتین گیاهی

   کراتین در اصل یک نوع فیبر پروتئینی بسیار قوی است که در پوست، مو، ناخن و دندان ها وجود دارد. کراتین یک پروتئین سخت و قابل انعطاف است اما روزانه تعداد میلیونی از سلول های کراتین تحت فشارهای عصبی، روانی، محیطی، رژیم های مختلف، افزایش سن، انجام رنگ، فر و مش مداوم دچار آسیب خواهند شد و از بین می روند. کراتین با حالت ارتجاعی و استحکامی که دارد سلامت را به مو باز خواهد گرداند. معمولا کراتین لازم جهت انجام کراتینه کردن مو از منابع حیوانی یا سایر منابع طبیعی تامین می شود. زمانی که موها آسیب دیده ،خشک و شکننده می شوند، کراتین باعث محافظت و لطافت بدنه مو شده و یک لایه روی به مولکول های مو داده و مایع کورتکس داخل مو بعد از عمل کراتین تغییر نمی کند و ساختار مو را از داخل عوض می کند و بعد روی مولکول های مو از بیرون قفل خواهد شد. کراتین در نوع دیگر در صنعت به صورت مایع در آمده و جایگزینی برای کراتین های طبیعی می شود.

نحوه کراتینه مو آرایشگاه ها 

    کراتینه موها در آرایشگاه از متدهای رایج صاف کردن مو است که موجب برطرف کردن وزی موها خواهد شد، در حالیکه مواد شیمیایی برای انجام آن به کار می رود، موادی مانند: فرمالدئید که یک ماده سرطان زا است و تقریبا در اغلب محصولات کراتینه مو وجود دارد. حتی نوع مشهور کراتین مو به نام نوع برزیلی حاوی فرمالدئید است. در طی عمل کراتینه مو ، محصول کراتین بر روی مو مالیده شده و سپس توسط یک سشوار داغ جذب مو می گردد. برای انجام این روش صاف کردن مو، پوشاندن کوتیکول مو با کراتین برای کاربرد نرم کننده داخل مو لازم است. ممکن است موها بلافاصله پس از کراتینه کردن، براق و درخشنده شوند ولی این اتفاق دوام زیادی ندارد و طی 3-2 هفته پس از کراتینه، قوام و بافت مو تغییر می کند. موها خشک و شکننده خواهند شد ولی فرم فر یا وز مو تغییر کرده و صاف است و بنابراین ممکن است توقعی که شما از صاف شدن مو در نظر داشتید پس از 3 الی 4 بار شستن تامین نشود.
در اصل در بیشتر موارد این تصور پیش وجود دارد که کراتینه به صاف کردن مو مربوط می‌شود در حالیکه این تصور صحیح نیست. هنگام کراتین‌ کردن موها، محلولی استفاده می شود که کراتینه با موها ترکیب شده و آسیب‌ های کوتیکول‌ مو را ترمیم کرده و در نتیجه کراتینه موجب براق ‌شدن و کاهش وز مو می شود اما به‌ طور مستقیم موجب صاف ‌شدن موها نخواهد شد. اگر هدف شما صافی دائمی موها است توصیه می کنیم از روش ریباندینگ مو استفاده نمایید. 
   ترمیم مو با کراتین گیاهی  (HRT) به روشی گفته می شود که طی آن موهای جدید و طبیعی جایگزین موهای ریزش شده و کم پشت خواهد شد فقط با این تفاوت که موها به جای کاشت در سطح داخلی سر به صورت همزاد روی شبکه نامرئی و شبیه سازی شده به پوست سر و به صورت تار به تار بافته و یا ترمیم مو با کراتین گیاهی که کاملا بهداشتی، ضد حساسیت و کاملا استاندارد فیکس می گردد. ظرافت شبکه و جنس موها به طوری صورت گرفته که غیر قابل تشخیص با موی سر خود فرد بوده و اطرافیان متوجه آن نخواهند شد. در این ترمیم مو، نیازی به بانک و تراکم مو نیست و موها غیر قابل رشد می باشند. در این روش ابدا دوران نقاهت و مراقبت وجود ندارد و موهای ترمیمی با کراتین گیاهی ثابت بوده و بعد از انجام آن فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود از قبیل: ورزشی، تحرکی ،سونا و استحمام... بپردازد. تراکم موها کاملا بستگی به خود فرد و به سایر روش های کاشت دارد. شرایط نگهداری در این روش به این صورت است که هر 15 روز یکبار معمولا نیاز به ترمیم مجدد بسیار آسان داشته و عمر مفید ان را میتوان 2 الی 3 سال تخمین زد.

 

ترمیم مو با کراتین گیاهیReviewed by سه رخ on May 18Rating: 3.0ترمیم مو با کراتین گیاهیترمیم مو با کراتین گیاهی یکی از روش های نوین و جدید برای تقویت و احیاه موها است که با استفاده از کراتین گیاهی و بدون هیچ گونه مواد شیمیاییانجام می شود. در این مقاله ترمیم موها با کراتین گیاهی را به شما آموزش می دهیم.

ترمیم مو با کراتین گیاهی یکی از روش های نوین و جدید برای تقویت و احیاه موها است که با استفاده از کراتین گیاهی و بدون هیچ گونه مواد شیمیاییانجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *